نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. فروردين 1396 - 17:57
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که 895 نفر کاندیدا تاکنون و تا دومین روز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فتاح محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: 609 نفر از این تعداد کاندیدا مربوط به مناطق روستایی و 286 نفر نیز مربوط به مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود که از مجموع 609 کاندیدای روستاهای کهگیلویه و بویراحمد 575 نفر مرد و 34 نفر زن بوده و از 286 کاندیدای مناطق شهری این استان نیز 262 نفر مرد و 24 نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون 58 کاندیدای خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

محمدی عنوان کرد که نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 6 فروردین سال 1396 نیز ادامه دارد.

وی ابراز داشت: با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید کاندیداها نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس 10+ استان اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

محمدی گفت که فرمانداران شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده با حضور در محل کار به روند انجام امور مربوط به نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرعت بخشند.

وی اظهار داشت: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی 2 انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

محمدی افزود که در 2 انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.

 دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود./ایرنا

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها