نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. اسفند 1395 - 11:54
نقطه اوج و هیجان در روز پایانی لیگ برتر هندبال/
همه بازیکنان برای قهرمانی تلاش می کنیم/با همه کمبودها ساختیم+تصاویر
بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بر شکست تیم هپکو اراک و کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ برتر تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروزهفته پایانی لیگ برتر هندبال باشگاههای ایران در حالی برگزار می شود که سرنوشت جالب و عجیبی برای تعیین تیم قهرمان بر جدول مسابقات حاکم است. در حالی که سه تیم شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان در حال حاضر جایگاه اول تا سوم جدول را در اختیار دارند وهر کدام از این سه تیم شانس قهرمانی را دارند، بنابراین لیگ برتر امسال را می توان یکی ازجذاب ترین و حساس ترین ادوارتاریخ لیگ برتر جهت تعیین تیم قهرمان دانست.

با این تفاسیر باید دید نفتی های گچساران می توانند برای اولین بار قهرمان لیگ برتر هندبال شود ؟به این بهانه سراغ سرمربی و چند تن از بازیکنان خوب نفت و گاز گچساران آمدیم تا نظرشان را در این خصوص جویا شویم.

مهران کیخایی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت:در هفته آخر لیگ برتر میزبان تیم هپکو اراک هستیم که از جمله تیم‌های خوب لیگ برتر است و اگر بتوانیم اراک را ببریم، هیات هندبال مرودشت هم تیم کاشان را شکست دهد ،می‌توانیم قهرمان شویم.

وی افزود:بازیکنانم با تمام وجود در لیگ برترظاهر شدندوهر مقامی کسب کنیم از ارزش‌های بازیکنانم چیزی کم نخواهد شد. بازیکنانم با همه کمبودها،‌ ساختند و تمام فکر و حواسشان به مسابقه‌های لیگ برتر بود تا بتوانند تمام شایستگی خودشان را در معرض نمایش بگذارند.

کیخایی در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: اگر در بازی با اراک شکست بخوریم و سپاهان هم مس را شکست دهد در این صورت ما سوم خواهیم شد و این را بدانید تیم ما در لیگ برترهر مقامی کسب کند جوانمردانه به آن رسیده است.

وی ادامه داد: تیم هیات هندبال مرودشت هم تیم خوبی است و تا اینجای فصل و با قدرت مقابل کاشان حاضر خواهد شد. اینکه هنوز قهرمان مشخص نیست فکر می‌کنم بدلیل کیفیت بالای لیگ خواهد بود وامیدوارم سال‌های آینده هم نفت و گاز گچساران در هندبال حرفی برای گفتن داشته باشد.

 کیانوش پالاد دروازبان با تجربه تیم هندبال نفت و گاز گچساران اینچنین می گوید: با آنالیز خوبی که از تیم حریف صورت گرفته به نقاط ضعف و قوت تیم حریف اشراف کامل داریم و تمرینات مناسبی برای پیروزی در مقابل تیم هپکو اراک انجام دادیم.

وی افزود: هدفی جز شکست تیم هپکو در این بازی خانگی نداریم و به لطف خدا و همت بازیکنان می توانیم همانند دیدار رفت در مقابل این تیم پیروز میدان شویم، با حمایت همه جانبه قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و هدف تیم همواره قرار گرفتن در جمع سه تیم بالایی جدول است.

این دروازبان ملی پوش نفت وگاز گچساران ادمه داد:در لیگ برتر امسال هیچ تیمی نتوانسته است خود را از پیش برنده بداند و این لیگ از جذابیت بالایی برخوردار است و تا لحظه پایانی هر سه تیم بالای جدول از شانس قهرمانی برخوردار هستند.

بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران در پایان گفت:برای کسب عنوان قهرمانی تمام تلاشمان را خواهیم کرد و از هواداران پرشور باردیگر دعوت می کنم تیم محبوبشان را تشویق کنند تا عیدی ناقابل و کوچکی به عنوان جبران زحماتشان به این عزیزان داده باشیم.

درادامه احسان آرپناهی بازیکن هندبال نفت و گاز گچساران گفت: شرایط برای قهرمانی تیم به گونه ای رقم خورد است که با همت بچه ها در صورت کسب پیروزی عنوان نایب قهرمانی در اختیار خودمان است و برای قهرمانی امیدوار به لطف خداوند هستیم تا این مهم برای ورزش گچساران در سطح ملی به وقوع بپیوند.

وی افزود:تمامی بازیکنان باغیرت تیم نفت گچساران هم قسم شده ایم که تمام تلاش و توان خود را به کار بگیریم تا پیام آور شادی برای شهرمان باشیم

آرپناهی اظهارکرد : با حمایت مسئولان و همچنین با داریت کادرفنی می توانیم تیم هپکو اراک را شکست دهیم تا ضمن کسب مدالی خوش رنگ عیدی خوبی به هوادارنمان داده باشیم.

محمد قاسمی دیگر بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد:تمرینات خوب و منظمی در طول این هفته پشت سرگذاشتیم و علیرغم خستگی ناشی از بازی سنگین و پر استرس هفته گذشته مقابل سپاهان اصفهان اما مجموعه تیم شاداب و آماده شکست تیم هپکو اراک هستیم.

وی افزود: با شکست تیم هپکو اراک نایب قهرمانی تیم برای دومین سال پیاپی حتمی می شود و بایستی با قدرت کار خودمان را انجام دهیم و برای قهرمان شدن منتظر شنیدن خبرهای خوشی از بازی تیم شهرداری کاشان باشیم.

قاسمی تصریح کرد:تیم نفت وگاز گچساران در این فصل عملکرد خوبی از خود بجای گذاشته که با یاری خدا بدنبال به اتمام رساندن هرچه شیرین تر فصل جاری در روزهای نزدیک به تحویل سال جدید هستیم.

بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران در پایان گفت: قطعا هواداران همیشگی تیم محبوب خود را در این بازی مهم تنها نخواهند گذاشت و با حمایت آنها و همه مردم استان که تا ثانیه انتهای بازی حامی تیم هستند تیم هندبال نفت و گاز گچساران پیروزی در این بازی را بدست خواهد آورد.

گفتنی است برنامه هفته پایانی و سرنوشت ساز مسابقات لیگ برتر هندبال که به طور همزمان از ساعت 16 روز دوشنبه 23 اسفندماه در شهرهای مختلف برگزار می شود به قرار زیر است:

بیتا سبزوار-نیروی زمینی

توسعه عمران بافق-شهرداری ارومیه

شهرداری کاشان-هیات هندبال مرودشت

نفت وگاز گچساران-هپکو اراک

مس کرمان-فولاد سپاهان

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها