نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. اسفند 1395 - 10:31
سخنگوی جریان مردمی عدالتخواه کهگیلویه و بویراحمد از سفر دو روزه نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اسماعیل زارعی سخنگوی جریان مردمی عدالتخواه کهگیلویه و بویراحمد ،گفت: سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، برای بازدید از مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد سفر دو روزه به این استان خواهند داشت.

وی افزود: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی طبق روال سفرهای خود و بازدید از مناطق محروم طی سفری دو روزه به استان ما سفر خواهند کرد.

زارعی اظهارکرد: برنامه سفر دکتر جلیلی دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه و دیدارهای عمومی است.

سخنگوی جریان عدالتخواه گفت: در ادامه این دیدارها دکتر جلیلی عصر پنجشنبه 19اسفندماه جاری ساعت ۱۵ در مسجد شهیدان گچساران به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی همچنین افزود: در ادامه سفر دو روزه در دهدشت در روز ۱۹ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج)، در چرام جمعه ۲۰ اسفندماه بعد از دعای ندبه ودر بهمئی جمعه ۲۰ اسفندماه جاری ماه پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهند داشت.

زارعی تصریح کرد: دکتر جلیلی از بعضی مناطق محروم در استان بازدید خواهد کرد و با مردم به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو دارند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها