نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1395 - 7:05
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز درخصوص ادعای مخالفت امام جمعه گچساران با سخنرای وی در مسجد صاحب الزمان (عج)،این شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دکتر حسن عباسی، رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای مخالفت امام جمعه گچساران با سخنرای وی در مسجد صاحب الزمان (عج)این شهرستان،گفت: امام جمعه محترم شهرستان حتما مصحلتی را در این مورد می دانسته اند که ما از آن بی اطلاع هستیم و ما به نظر علمای اسلام احترام می گذاریم چیزی که مهم است این است این جلسه در جمع مردم انقلابی گچساران برگزار شد.

گفتنی است پیش از این قرار بود سخنرانی حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال با موضوع جوان انقلابی و چالش های پیش رو در مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران برگزار شود که این سخنرانی به دلایلی نامعلوم در این مکان لغو و در حسینه سید الشهداء(ع) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

موضوع جوان انقلابی و چالش های پیش رو را باید به چالش های پشت سر تبدیل کرد و گفت این انقلابی ها برای چادری که در دانشگاه از سر دختر مردم کشیدن چکار کردن و کجا چُرت میزدن که حالا برای مردم انقلابی گری میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟
البته دوستان دانشگاهی تنها هو کشیدن و بهم ریختن جلسات رو بلد هستن اگه چیز دیگه ای بلد بودن.....انقلابی زیاد هست

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها