نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1395 - 6:01
هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال/
نفت و گاز گچساران دوباره صدر نشین لیگ برتر شد
تیم نفت وگاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور تیم هیات مرودشت را باشکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم هندبال نفت وگاز گچساران توانست در یک بازی هیجان انگیز میهمان خود تیم هیئت هندبال مرودشت را با نتیجه 30 بر 29 شکست دهد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ به صدرجدول رقابتهای  لیگ برتر دست یابد.

نفتی های گچساران در این بازی و در نیمه اول شروع خوبی نداشتند و در دفاع ضعیف نشان می دادند بطوریکه اختلاف گل در نیمه اول به 7 گل برتری به سود حریف رده سومی درجریان بود و در دو دقیقه پایانی نیمه اول نفتی ها با چند حمله موفق توانستند اختلاف را کمتر کنند تا اینکه نیمه اول با نتیجه 16 بر 12 بسود تیم سخت کوشهیئت هندبال مرودشت به پایان رسید.

در نیمه دوم باوجود اینکه نفتی های گچساران با زدن دو گل شروع خوبی از خود نشان دادند اما تیم حریف هم در گلزنی موفق عمل کرد و بازی با همان چهار گل اختلاف نیمه اول دنبال شد.

در ده دقیقه دوم بازی موتور گلزنی نفتی های گچساران روشن شد و با حمایت همه جانبه هواداران پرشور خود توانستند اختلاف گل را کاهش دهند و با دفاع خوب و استفاده از حملات حساب شده تیم برتر میدان لقب بگیرند تا اینکه در دقیقه 20 نیمه دوم توانستند بازی را در عدد 20 مساوی کنند تا برای اولین بار در این بازی تیم میزبان توانست مقابل حریف خود نتیجه را به مساوی تغییر دهد.

در ادامه تیم میزبان توانست از حریف خود پیش بیفتد و درشرایطی که بازی کاملا مساوی پیش می رفت تیم نفت و گاز گچساران توانست اختلاف یک گل برتری خود در این دیدار بسیار حساس و مهم را حفظ کند و با نتیجه نفس گیر 30 بر 29 پیروزی در این بازی خانگی را بدست آورد.

در این بازی می توان به نمایش فوق العاده محمد قاسمی بازیکن شماره 9 نفتی های گچساران اشاره کرد که در نیمه دوم با گلزنی های پیاپی خود توانست تیم نفت را در شرایط خوبی برای کسب پیروزی در نیمه دوم نگه دارد.

شیرینی این برد برای نفتی های گچساران با شکست تیم شهرداری کاشان مقابل تیم بیتا سبزوار دوچندان شد و این تیم توانست پس از سه هفته مجددا با یک امتیاز برتری نسبت به تیم شهرداری کاشان به صدرجدول بازگردد.

تنها دو هفته به پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر هندبال باقی مانده است که تیم نفت و گاز گچساران باتوجه به حضور دوباره در صدرجدول از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

اسامی بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار به شرح زیر است :

کیانوش پالاد ـ عارف عالی زاده ـ نوید زمانی زاده ـ غریب فراست اصل ـ علیرضا عباسی ـ بهرام رستمی ـ حسین سلطانی ـ میلاد قلندری ـ احسان آرپناهی ـ امیرمحمد آرپناهی ـ محمد قاسمی ـ ایمان آرپناهی ـ میثم نوروزی تبار ـ مهرداد صائب ـ علیرضا خالویی ـ هادی خوبانی

سرمربی : مهران کیخایی

مربی : سعید پایاب

تدارکات : بابک سیاوشی

سرپرست : مجید راستی پور

زننده گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار بدین صورت بود :

محمد قاسمی 12 گل ـ بهرام رستمی 6 گل ـ میثم نوروزی تبار 6 گل ـ حسین سلطانی 2 گل ـ مهرداد صائب 2 گل - غریب فراست اصل 1 گل ـ احسان آرپناهی 1 گل

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی شیرین با 24 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم شهرداری کاشان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت.

همچنین در بازی بعدی تیم نفت و گاز گچساران در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابتها در یک بازی حساس و تعیین کننده دراصفهان و در روز سه شنبه 17 اسفند ماه در مقابل تیم سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت.

نتایج هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

 بیتا سبزوار 26 - شهرداری کاشان 23

نفت و گاز گچساران 30 - هیات هندبال مرودشت 29

توسعه و عمران بافق 22 - فولاد مبارکه سپاهان 27

شهرداری ارومیه 31 - هپکو اراک 32

مس کرمان 35- نیروی زمینی ارتش 29

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها