نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1395 - 19:58
مرحله نهایی ششمین دوره لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر باشگاه های کشور در آکادمی تنیس روی میز مجموعه انقلاب تهران به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مرحله پایانی این مسابقات از روز چهارشنبه 19 مهرماه با حضور 8 تیم آغاز شد که در دو گروه به رقابت پرداختند که در پایان تیم های اول و دوم گروه ها برای رتبه های اول تا سوم مشترک و تیم های سوم و چهارم گروه های برای رده های پنجم به بعد به مبارزه پرداختند .

پیکارهای دسته برتر ابتدا با حضور 12 تیم برگزار شد که 8 تیم آن به مرحله نهایی راه پیدا کردند که برترین های رده های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در قالب تیم های شرکت کننده به میدان رفتند .

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات پالایش نفت آبادان موفق شد با حساب 5 بر 4 تیم نفت و گاز گچساران را مغلوب کند و در دیگر مسابقه این مرحله تایدواتر بندرعباس با همین نتیجه پاک نژاد اسپرت را شکست داد تا حریف آبادان در فینال شود .

در دیدار نهایی نیز پالایش نفت آبادان با پیروزی 5 بر 1 مقابل تایدواتر به عنوان قهرمانی دست یافت ، تایدواتر بندرعباس در مکان دوم ایستاد و تیم های پاک نژاد اسپرت و نفت و گاز گچساران مشترکاً در مکان سوم ایستادند .

 برای کسب رتبه های پنجم به بعد نیز هیئت قزوین با پیروزی 5 بر 3 مقابل ذوب آهن اصفهان و دیزل مولد امید تهران با شکست 5 بر 4 مناطق نفتخیز جنوب مشترکاً در مکان پنجم قرار گرفتند و تیم های مناطق نفتخیز جنوب و ذوب آهن اصفهان نیز مشترکاً در مکان هفتم ایستادند .  

در پایان مسابقات لیگ برتر ، محمدامین صمدی از نفت و گاز گچساران و آرین غفاری از تایدواتر بندرعباس به ترتیب بعنوان بهترین نونهال و نوجوان مسابقات معرفی شدند .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها