نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1395 - 19:46
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال/
نفتی های گچساران در صدر جدول ماندنی شدند
تیم نفت و گازگچساران در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مهمان خود تیم بعثت کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز تیم نفت و گازگچساران در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مهمان خود تیم بعثت کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.

 از گروه نخست این رقابت ها دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه از ساعت ۱۵و با تاخیر یک ساعته به دلیل عدم حضور به موقع داوران این دیدار در ورزشگاه شهید بشارت گچساران به مصاف هم رفتند.

این دیدار برای نفتی های گچساران بسیارمهم بود و کسب سه امتیاز مجوز صعود این تیم به دور دوم این رقابت ها را فراهم می کرد ،شاگردان داریوش یزدی در دقیقه ۲۰ بازی توسط "علی کرمی" به گل اول دست یافتند تا نیمه اول با خیالی آسوده به رختکن بروند.

نفتی های گچساران در نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند تا در دقیقه ۷۴  وبرخلاف جریان بازی این تیم بعثت کرمانشاه بود که توانست به گل مساوی دست یابد.

در دقیقه ۸۲ این دیدار ،بازیکن شماره هفت تیم بعثت کرمانشاه به دلیل حرکت غیرورزشی از سوی داور با کارت قرمز اخراج شدتا این تیم ده نفره به ادامه بازی بپردازد.

در پایان ۹۰ دقیقه داور چهارم 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و در دقیقه 90+5 که همه منتظر سوت داور و کسب یک تساوی بودند "سهیل صالحی" که در دقیقه ۷۷ بازی به میدان آمده بود گل پیروزی بخش تیم نفت و گاز گچساران را به ثمر رساند تا این دیدار در پایان با نتیجه 2بریک  به سود نفت و گاز گچساران به پایان برسد.

 نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد ،ساسان شیرمردی ،فرید طالقانی ،عماد قاسمی ،محمد امین مزرعه،اسماعیل هاشمی نیا،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری، علی کرمی، سعید عنافچه  و محمد رضا مظاهری وارد زمین بازی شدند.

همچنین تعویضهای این تیم بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه 67 مصطفی نوبخت بجای سعید عنافچه ،در دقیقه 77 سهیل صالحی بجای علی کرمی وارد و در آخرین تعویض این تیم در دقیقه 86 فرشید پاداش بجای اسماعیل هاشمی نیا وارد زمین بازی شد.

نفت وگاز گچساران با کسب این برد 43 امتیازی شد و صعود خود را به دور دوم قطعی کرد،نفتی های گچساران در ادامه مسابقات لیگ دو چهارشنبه همین هفته در شیراز به مصاف برق جدید شیراز می روند .

 نتایج هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم گروه A:

کیمیافرآیند تهران  0  -  1 نفت امیدیه

فولاد نوین اهواز 1 - 1 شهرداری اراک

اروند خرمشهر 1 - 0  شهباز نوژان البرز

نفت و گاز گچساران 2 - 1 بعثت کرمانشاه

قشقایی شیراز - زاگرس یاسوج(نیمه تمام ماند)

برق نوین شیراز 3 - 0 شهرباران تهران(رای انضباطی)

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها