نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. بهمن 1395 - 23:39
سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت:تیم ما از بی تجربگی یک امتیاز ارزشمند به حریف کاشانی داد ،بازیکنان بازی را تمام شده حساب می کردند در حالی که تیم مقابل از حرفه ای گری خود در ثانیه های پایانی استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهران کیخایی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص تساوی تیمش مقابل شهرداری کاشان گفت:بازی بسیار زیبا ،جذاب و تماشایی از هر دو تیم شاهد بودیم ،به نظرم مقابل شهرداری کاشان یکی از بهترین بازی های خود در این فصل را انجام دادیم که جا دارد از هواداران خونگرم و متعصب گچسارانی تقدیر و تشکر کنم .

وی افزود:تیم حریف در دقایق پایانی در حالی که 5گل از ما عقب بود شکست را پذیرفته بود که البته در ثانیه های آخر مسابقه چند اشتباه بچه گانه باعث شد که برد را با تساوی عوض کنیم .

کیخایی تصریح کرد:در تایم اوت پایانی که گرفتیم به بازیکنان گفتم که بازی را آرام کنند که البته فشار مسابقه و خستگی زیاد بچه ها، تمرکز را از بازیکنان گرفت و به راحتی یک امتیاز به کاشانی ها دادیم ،در هر صورت تجربه تلخی برای همه ما بود که امیدواریم در آخر فصل به ضرر ما تمام نشود.

سرمربی نفت و گازگچساران گفت:داوری مشکلی نداشت ،ما از ناحیه داوری خسارتی ندیدم ،تیم ما از بی تجربگی یک امتیاز ارزشمند به حریف داد ،بازیکنان بازی را تمام شده حساب می کردند در حالی که که تیم کاشان از حرفه ای گری خود در ثانیه های پایانی استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساندند .

کیخایی اظهارکرد:به هر حال مسابقات همچنان ادامه دارد و اصلا نا امید نیستیم ،مطمئن باشید با تمام توان در چند بازی آینده به مصاف حریفان می رویم تا انشاءالله در آخر فصل با قهرمانی باعث خوشحالی مردم گچساران شویم .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها