نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1395 - 13:39
امام جمعه گچساران خطاب به تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکاگفت: آقای ترامپ، تو عددی نیستی و اراده خداوند قطعا و یقینا تحقق پیدا خواهد کرد و این انقلابی که در ایران اسلامی به پیروزی رسیده است عن قریب جهانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به ویژگی های ارتباطات اجتماعی مردم جامعه گفت: سزاوار نیست که انسان مومن در امورات اجتماعی خود با انسان عقب افتاده فکری ،زیانکارو فاجر ارتباط نزدیک داشته باشد چرا که بعدا نیز خودش دچار عواقب ناخوشایند این ارتباط خواهد شد.

وی افزود:خداوند فرد مومن را از خطا و لغزش حفظ می کند اما خطر آنجاست که افرادی به عنوان منافق در جامعه وجود داشته باشند که با زبانشان افرادی را مطیع خود نمایند و در عمل آنها را منحرف کنند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:باید تلاش کرد تا راه نفوذ دشمن در جامعه بسته شود و تا زمانی که وحدت و انسجام در زیر چتر ولایت فقیه در جامعه حکمفرما باشد دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجازی درادامه ضمن تشکراز حضور گستره ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن گفت:22بهمن روز اعلام رسمی عزت ، شرف و اقتدار ملت ایران زیر چتر اسلام و قرآن است و در 22بهمن 57ایران اسلامی به همه دنیا اعلام کرد که کشور،دولت و ملت مستقل و آزاد است و پناهگاهش خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی تصریح کرد:حضرت امام (ره)به دنیا اعلام کردند استقلال و لا شرقیه و لاغربیه،چون غیر خدا را ضعیف و ناتوان می دیدند و با استناد به آیات قرآن به ملت راه و امید می دادند و به همه دنیای کفر و استکبار اعلام کردند که ضعیف و ناتوان هستید.

امام جمعه گچساران افزود:امروز از تک تک ملت ایران تشکر می کنم و از همه مسئولین و عامه مردم که با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22بهمن رسما به  اظهارات و تهدیدات اخیر ترامپ بدبخت روانی و عقب افتاده فکری و سیاسی پاسخ دندان شکنی دادند،سپاسگذارم.

حجازی تصریح کرد:ترامپ بدبخت در جایی نقل کرده بود :"که ایران باید از اوباما تشکر و از من بترسد"که مقام معظم رهبری با لبخند تحقیرآمیزی فرمودند:"ملت ایران از هیچ کس نمی ترسد".

امام جمعه گچساران گفت:امروز ترامپ مشاهده کند که ملت ایران با حضور منسجم و یکپارچه در روز 22 بهمن چگونه پاسخ دندان شکنی به تهدیدات اخیرش دادند، آقای ترامپ بدان که خیلی بدبخت واحمق خواهی بود که اینگونه با این اظهارات پوچ و ابلهانه ملت بزرگ ایران را تهدید می کنی.

وی اظهارکرد:امروز ملت بزرگ ایران 2 یپام مهم به دنیا  داد یکی به مستضعفین و عامه مسلمین که نشان داد راهی که ملت ایران انتخاب کرده اند راهی است که منتج به ندامت و پشیمانی نخواهد شد و راه عزت و اقتدار است که شما مستضعفین عالم هم همین راه را انتخاب کنید.

حجازی گفت:پیام دیگر امروز مردم به قلدران وعقب افتادگان فکری و سیاسی عالم مخصوصا ترامپ است که باید بدانند که خدا وعده نصرت و پیروزی را به ما عطا فرموده و خداوند اراده کرده است که ما مقتدر باشیم .

امام جمعه گچساران خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت:آقای ترامپ، تو عددی نیستی و اراده خداوند قطعا و یقینا تحقق پیدا خواهد کرد و این انقلابی که در ایران اسلامی به پیروزی رسیده است عن قریب جهانی خواهد شد.

حجازی افزود:آقای ترامپ ما دنبال روی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در گروه سلمان فارسی هستیم و اقتدار و عزت از آن ایران اسلامی است و در آینده ای نچندان دور آمریکایی شما از خوارترین و عقب افتاده ترین کشور های جهان خواهد شد.

وی درادامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)اظهارکرد:دشمن تلاش دارد ما را از خاندان اهل بیت (ع)جدا سازدو در تلاش است تا با زرق و برق های دنیوی نسل جوان را فریب و به انحراف بکشاند.

حجازی افزود:هر شخصی که زهرا سلام الله علیها را نشناخت با عفت و شرافت فاصله می گیردو آنجایی که موجب عزت،شرف و اقتدار این مملکت می شود توجه به سیره و راه و روش اهل بیت علیهم السلام خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها