نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1395 - 14:29
نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به سفر وزیر ورزش به کهگیلویه و بویراحمد گفت:هدف اصلی امروز حضور وزیر ورزش در این همایش نشست با ورزشکاران و شنیدن دغدغه‌ها و همچنین اصلاح امور نرم افزاری برای ورزشکاران گچسارانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس در نشست با ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش گچساران که با حضور وزیر ورزش و جوانان  در سالن اجتماعات آزادی نفت و گاز این شهرستان برگزار شد،گفت: ورزشکاران بزرگی در این سالن حضور دارند که مایه افتخار این شهرستان و استان هستند و"عمو حسن باشت باوی" پدر بوکس ایران یکی از بزرگان است که شهردار و شورای شهر این قول را داده‌اند که نمادی از این پیشکسوت ورزش بوکس در یکی از میادین این شهر نصب کنند.

وی افزود: آقای وزیر کارهای سخت‌افزاری در زمینه ورزش این شهرستان انجام شده است و ما باید یک فکری هم به حال کارهای  نرم افزاری ورزشی و امکانات موجود برای ورزش در این شهرستان انجام دهیم.

تاجگردون گفت: در حال حاضر در دو شهرستان گچساران و باشت تعداد 27 چمن مصنوعی احداث شده است که این یک روند خوبی برای ورزش این منطقه است ودر سال آینده یک استخر سرپوشیده اختصاصی ویژه بانوان که اعتبارات آن از نفت است به بانوان این شهر اختصاص داده خواهد شد.

وی درادامه به حضور وزیر ورزش درگچساران اشاره و تصریح کرد: هدف اصلی حضورامروز  وزیر ورزش در این همایش نشست با ورزشکاران ، شنیدن دغدغه‌ها و همچنین اصلاح امور نرم افزاری امکانات و زیرساخت های ورزش برای ورزشکاران گچسارانی است.

نماینده گچساران و باشت  درمجلس گفت:اگر مشکلات ورزشی این منطقه حل شود ورزشکاران این منطقه می‌توانند گوشه‌ای از دغدغه و مشکلات ورزشکاران  را در سطح کشوربرطرف کنند و ورزشکاران این شهرستان  در این خصوص دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها