نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1395 - 12:53
فرماندار گچساران گفت:سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز از نظر زیرساخت های ورزشی شرایط مطلوبی ندارند و صفر هستنداما ما یک چیز داریم و آن هم استعدادهای نابی است که اگر زیرساخت ها مهیا شود شاهد شکوفایی و مدال آوری ورزشکاران این دیار خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ظهر امروز در نشست با ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش که با حضور وزیر ورزش  و استاندار کهگیلویه و بویراحمد،نماینده گچساران و باشت درمجلس و جمعی از مسئولین استانی و محلی در سالن آزادی نفت و گاز این شهرستان برگزار شد،گفت:شهرستان گچساران به عنوان یکی از مهدهای ورزشی کشور است که همواره در گذشته وتاکنون ورزشکاران نامی از این دیار به کشور معرفی شده است.

وی افزود:متاسفانه شهرستان گچساران یک خوابگاه ورزشی هم نداشته و برخی تیم های ما جهت حضور در رقابت های ورزشی حتی نیز مشکل تهیه اتوبوس دارند.

فرماندار گچساران گفت:بانوان گچسارانی از زیرساخت های ورزشی مناسبی برخوردار نیستند و از شما تقاضا دارم گچساران را ویژه ببینید.

رحیمی درادامه خطاب به وزیر ورزش اظهارکرد:داوران،ورزشکاران زیادی در گذشته و اکنون از این دیار رشد یافته و ما مهد هاکی کشور بوده ایم و تیم های هندبال و واترپلوی ما در سطح اول ورزش کشور افتخارساز هستند و در دیگر رشته ها نیز ورزشکاران خوبی تربیت کرده ایم.

وی افزود:چرا باید هییت های ورزشی ما برای تهیه لباس ورزشی دچار مشکل باشند؟ و از شما وزیر محترم خواستارم نگاه ویژه ای به ورزش گچساران داشته باشید و یک خوابگاه ورزشی مجهز را به ما هدیه دهید.

فرماندار گچساران تاکید کرد:سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز از نظر زیرساخت های ورزشی شرایط مطلوبی ندارند و صفر هستنداما ما یک چیز داریم و آن هم استعدادهای نابی است که اگر زیرساخت ها مهیا شود شاهد شکوفایی و مدال آوری ورزشکاران این دیار در رقابت های مختلف ملی و بین المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها