نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. بهمن 1395 - 18:33
هفته بیست و یکم لیگ دو فوتبال/
خیز نفتی های گچساران برای رسیدن به صدر جدول
تیم نفت و گازگچساران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با برتری پرگل برابر شهباز نوژان البرز خیز بلندی به بالای جدول برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر امروز دو تیم شهباز نوژن البرز و نفت وگاز گچساران از ساعت 13 و 45دقیقه در استادیوم هویزه شهر تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود گچسارنی ها به پایان رسید .

نفت وگاز گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد ،علی جهانگیری،عماد قاسمی،ساسان شیرمردی،علی کرمی،اسماعیل هاشمی،محمد نوروزی،مصطفی نوبخت،مرتضی حیدری،محمد رضا مظاهری و سعید عنافچه به میدان رفتند.

 نفتی های گچساران که برای صعود از این گروه به شدت به این سه امتیاز نیاز داشتند از همان دفایق ابتدایی بازی را طوفانی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه ۸مسابقه محمد رضا مظاهر ی با یک پاس زیبا مرتضی حیدری ریز نقش را صاحب توپ کرد و او نیز با ضربه زیبا توپ را به تور دروازه شهباز نوژان چسپاند .

 در ادامه بازهم این شاگردان داریوش یزدی بودند که با یک بازی حساب شده و منطقی نبض بازی را در دست گرفتند و دقیقه ۲۵ این بارمرتضی حیدری هافبک نفت وگاز ، محمد رضا مظاهری بلند قامت را صاحب توپ کرد و این مهاجم فرصت طلب توپ را وارد دروازه تیم کرجی کرد .

 بعد از این گل بازیکنان شهبازنوژان مقداری به خود آمدند و با ترتیب دادن چند حمله بروی نفت وگاز گچساران خطرناک ظاهر شدند تا اینکه حسن خلیفه خلاق با یک ضربه کاشته زیبا توپ را از بالای سر مدافعان نفتی عبور داد و گل اول شهباز نوژان را در دقیقه ۲۵به ثمر رساند .

نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود تیم مهمان یعنی نفت وگاز گچساران به پایان رسید.

 در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است شاگردان یزدی بازی را بهتر شروع کردند و از همان ابتدا به دنبال گل های بیشتر بودند تا اینکه تعویض طلایی نفتی ها جواب داد و سهیل صالحی تازه نفس که از دقیقه ۶۱ وارد زمین شده بودگل سوم تیم نفت را وارد دروازه شهباز نوژان کرد 

درادامه بازهم این گچسارانی ها بودند که با حملات پردامنه خود بارها و بارها دروازه شهباز نوژان را تهدید کردند ولی هیچ یک از حملات تبدیل به گل نشد و مسابقه با نتیجه ۳بر ۱ به سود نماینده گچساران به پایان رسید .

تعویض دوم نفتی های گچساران در دقیقه ۶۶ انجام پذیرفت و فرشید پاداش به جای مصطفی نوبخت وارد زمین شد .

درادامه مسابقه و در دقیقه ۸۲ سهیل صالحی که در نیمه دوم به میدان آمده بود به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خود را به فرید طالقانی داد .

شهباز نوژان با قبول شکست داخل خانه ۷امتیازی باقی ماند و در رده ۱۲جدول قرار گرفت .

نفت وگاز گچساران با کسب این برد خارج از خانه ۳۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه اول قرار گرفت.

نتایج دیدارهای امروز:

شهبازنوژان البرز 1 – 3نفت وگاز گچساران

گل شهبازنوژان :حسین خلیفه

گل نفت وگاز :مرتضی حیدری-محمدرضا مظاهری -سهیل صالحی

اروند خرمشهر 3-0قشقایی شیراز

گل اروند :علی محمدچراغی(2گل)-علی بیگدلی 

سپهر نقش جهان 1-1فولاد نوین اهواز

گل نقش جهان :سهیل رفیع زاده

گل فولاد نوبن :ابراهیم سرقلی

زاگرس یاسوج 3- 0شهر باران (شهر باران از جدول کنار گذاشته شده است )

لازم به ذکر است که دو دیدار این گروه یعنی شهرداری اراک و کیمیا فرایند تهران و بعثت کرمانشاه با نفت امیدیه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و آماده نبودن زمین مسابقه برگزار نشد .

انتهای پیام/م 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها