نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. بهمن 1395 - 19:22
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با شکست تیم توسعه و عمران بافق یزد صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز تیم هندبال نفت و گاز گچساران توانست با نتیجه نزدیک 33 بر 32 تیم توسعه و عمران بافق یزد را شکست دهد.

در این دیدار که از ساعت 16 امروز در سالن مجموعه ورزشی پدخندق گچساران برگزارشد ، نفتی های میزبان شروع مقتدرانه ای داشتند ودر همان ابتدا با گلزنی های پیاپی قدرت خود را بر حریف یزدی دیکته کردند و با پنج گل اختلاف و با نتیجه 11 بر 6 از تیم سنگ آهن بافق پیش افتادند.

در حالی که در پنج دقیقه پایانی بازی در نیمه اول تیم میزبان با نتیجه 16 بر 11 برتری خود را مقابل حریف حفظ کرده بود به یکباره با ضدحملات برق آسا حریف و همچنین از دست رفتن تمرکز نفتی ها ، تیم سخت کوش بافق یزد توانست اختلاف را کمتر کند تا اینکه نیمه اول باوجود برتری مشهود نفتی ها با نتیجه 18 بر 16 و تنها با دو گل اختلاف به سود این تیم به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم بازهم تیم جوان بافق یزد پرتلاش ظاهر شد و توانست بازی را به تساوی بکشاند تا کار برای شاگردان کیخایی برای پیروزی در این بازی خانگی سخت تر شود.

در ادامه هر دو تیم در فرصت های حمله به گل می رسیدند و بازی در شرایط کاملا مساوی پیش می رفت تا اینکه قرمز پوشان نفت و گاز که حمایت هواداران همیشگی خود برخوردار بودند توانستند قدرت واقعی خود را به حریف نشان دهند و در فاصله یک دقیقه به پایان بازی نتیجه را به 33 بر 30 بهسود خود تغییر دهند.

در لحظات پایانی این دیدار هم تیم بافق یزد با حملات همه جانبه خود موفق به زدن دو گل دیگر شدند اما نتوانستند از این دیدار امتیاز کسب کنند تا اینکه در پایان این بازی نفس گیر و تماشایی تیم نفت و گاز گچساران توانست با نتیجه 33 بر 32 تیم سنگ آهن بافق یزد را با شکست بدرقه کند.

 تیم نفت و گاز گچساران در این دیداربا کیانوش پالاد ـ عارف عالی زاده ـ نوید زمانی زاده ـ غریب فراست اصل ـ محمد حسین صالحی ـ بهرام رستمی ـ حسین سلطانی ـ میلاد قلندری ـ احسان آرپناهی ـ حامد سلیمانی ـ محمد قاسمی ـ ایمان آرپناهی ـ محمد اسپری ـ میثم نوروزی تبار ـ علیرضا خالویی و مهرداد صائب به میدان رقابت رفتند.
سرمربی : مهران کیخایی
مربی : سعید پایاب
تدارکات : بابک سیاوشی
سرپرست : مجید راستی پور
گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در پایان هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر با کسب این پیروزی و با 17 امتیاز همچنان در صدرجدول رده بندی باقی ماند.
نتایج کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است :

نیروی زمینی 24 - سپاهان اصفهان 28
مس کرمان 26 - شهرداری ارومیه 22
شهرداری کاشان 34 - هپکوی اراک 29
هیات هندبال مرودشت 24 - بیتای سبزوار 23
نفت و گاز گچساران 33 – سنگ آهن بافق یزد 32

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها