نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1395 - 14:31
این در حالی است که شرایط برای برگزاری یک دیدار خوب و تماشاگر پسند فراهم شده و شاگردان یزدی با گرفتن حق خود از گروه یک لیگ دسته دوم با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شاگردان داریوش یزدی در این بازی حساس در حالی به مصاف حریف اصفهانی خود می روند که در طی هفته تمرینات خوب و با نشاطی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته اند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در خرمشهر مقابل تیم اروند این شهر نتوانست به امتیازی دست پیدا کند در این هفته با انگیزه ای چند برابر ظاهر شده تا با تلاش های که از سوی مدیریت و کادر فنی برای تقویت روحیه این بازیکنان صورت گرفته یک نتیجه خوب را در یک بازی خانگی رقم بزند.

تفکرات فنی یزدی در طول این فصل نتایج خوبی را برای این تیم رقم زد و توانست در جام حذفی به عنوان تیم شگفتی ساز این جام در کشور معرفی شود، که این نتایج همواره با حمایت مردم و مسئولان از کادر فنی می تواند تداوم داشته باشد.

پس از نامطلوب بودن شرایط زمین شماره یک ورزشگاه شهدای نفت که موجب اعتراض سرمربی تیم فوتبال نفت قرارگرفت کمیته ای برای برطرف کردن مشکلات زمین تشکیل جلسه داد و هم اکنون زمین شماره 2 (شهید بشارت) برای برگزاری چند دیدار تا آماده سازی مجدد زمین چمن شماره یک تجهیز شده است.

این در حالی است که شرایط برای برگزاری یک دیدار خوب و تماشاگر پسند فراهم شده و شاگردان یزدی با گرفتن حق خود از گروه یک لیگ دسته دوم با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

غیرت و تعصب این بازیکنان را در بازی های جام حذفی مقابل تیم قدر لیگ برتر همگان به خاطر دارند و به خوبی می دانند که بازیکنان نفت و گاز گچساران برای دفاع از حیثیت فوتبال این شهر از جان و دل هزینه کرده اند.

مردم گچساران و کارکنان خدوم صنعت نفت به عنوان میراث داران این تیم همواره انتظار ارائه یک بازی خوب ، جنگنده و جوانمردانه از این یاران نفتی داشته اند که امیدواریم در بازی مقابل سپهر نقش جهان این اتفاق مهم رقم بخورد و بتوانیم شاهد پیروزی مقتدرانه نماینده فوتبال شهرمان در لیگ دسته دوم باشیم .

هرچند حمایت های مدیریت و هواداران این تیم همواره در کنار این تیم بوده اما در این شرایط حساس اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیش از گذشته نیازمند حمایت و صبوری دارند تا بتوانند با تمرکز لازم در ادامه مسیر نتایج مطلوب را کسب کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها