نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. بهمن 1395 - 13:41
امام جمعه گچساران گفت:دشمنان نظام و کسانی که مرض دارند بلافاصله به دنبال این بودند که این مسئله را امنیتی جلوه دهند که به هیچ وجه این حادثه امنیتی نبودکه باید بدانند دشمن کوچکتر از آن است که کوچکترین غلطی در این راستا در این مملکت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمت دعوت نمازگران به تقوای الهی و پرهیز از گناهان ،گفت:انسان های مومن همیشه باید خطرات منافقین را بشناسند و هر فردی که ادعای ایمان دارد باید از خداوند بترسد ، نه از شیطان و نیروهای شیطانی.

وی افزود:مبارزه با شیطان و هواهای نفسانی وظیفه یک فرد مومن است و یک فرد با ایمان باید اهل فکر و دقت نظر باشد چرا که ملاک بندگی خداوند است.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به پیام مهم رهبر انقلاب به پنجاه‌ویکمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ، اظهارکرد:مخاطب رهبری در این پیام دانشجویان ایران در اروپا هستند اما این پیام شامل حال همه ما ،نسل جوان و دانشجویان درون کشور هم خواهد شد.

حجازی گفت:رهبری در این پیام فرمودند: "انتظار از شما عزیزان کاری بیش از خودسازی علمی و دینی و اخلاقی است؛ انتظار آن است که بر محیط پیرامونی خود اثر گذارید و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بیفزائید".

وی افزود:یعنی هر فرد مومنی رسالتی دارد که باید به درستی توحید و مبانی توحیدی ،انبیاءو اوصیای الهی را شناخته و نسبت به محیط اطراف خود اثرگذار باشد و یک هدف به عنوان بندگی خدا را در پیش داشته باشد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:با توجه به این پیام رهبری انتظار این است که تلاش کنیم اهل تقوا و اهل عبادت در داخل و برون کشور نسل جوان را بیشتر با خدا آشنا کنند.

حجازی در ادامه با اشاره به حادثه تاسف بار ساختمان پلاسکو در تهران گفت:این حادثه بسیار تاسف بار و نگران کنند بود،دشمنان اسلام و جیره خوارانشان از ابتدای انقلاب و به روشهای مختلف هر چه تلاش کردنداین مملکت را ناامن جلوه دهند نتوانستندچرا که این انقلاب با عنایت امام زمان(عج)،هوشیاری مرزبانان،نیروهای نظامی و انتظامی و بصیرت مردم و گوش به فرمان رهبری به هدفش با اقتدار ادامه خواهد داد.

 وی افزود:گاهی متاسفانه مشکلات دیگری در کشور بوجود می آیدکه انسان احساس نگرانی می کند مثل فرو ریختن ساختمان بسیار بزرگ پلاسکوی تهران ،که اولا جمعی از هموطنان عزیمان در این حادثه جان باختندو در و اقع شهادت گونه مردند که علو درجاتشان را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

حجازی تصریح کرد:امیدواریم خداوند توفیق دهند ودقت کنیم به تذکراتی که گاهی اوقات مسئولین مربوطه می دهند توجه کنیم و سرسری و بی تفاوت از کنار تذکرات مسئولین مربوطه نگذریم که الان یک تاسفی برای کشور ما با فروریختن این ساختمان ایجادشد.

امام جمعه گچساران گفت:کسانی که مرض دارند بلافاصله به دنبال این بودند که این مسئله را امنیتی جلوه دهند، که به هیچ وجه این حادثه امنیتی نبودکه باید بدانند که با لطف پرودگار و عنایت امام زمان و بیداری فزندان غیور این مرزو بوم دشمن کوچکتر از آن است که کوچکترین غلطی در این راستا در این مملکت داشته باشد.

وی افزود:متاسفانه بی توجهی خودمان در گاهی اوقات سبب می شود که چنین حادثه ای در این مملکت بوجود بیاید و باید توجه داشت این حوادث تنها به تهران اختصاص ندارد و باید در کل کشور از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

  امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به هفته هوای پاک گفت:هوای پاک مختص همه مردم است و اختصاص به یک نهاد یا اداره ندارد و باید همه تلاش کنیم هم زمین و هم هوا را پاک نگه داریم و بر آلودگی ها محیط زیست نیافزاییم و از خداوند هم بخواهیم موانع نزول باران را برطرف نماید.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود خدا بر امام جمعه با بصیرت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها