نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1395 - 22:56
نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:نماینده گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی می دانست اگر از مردم جدا شود عاقبت به خیر نمی شود و قبلا نیز گفته بود از مرگ نمی ترسم بلکه از عاقبت می ترسم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  در مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی که در مسجد بیت العباس(ع)گچساران برگزار شد ،گفت:امیدوارم همه عاشقان دین،انقلاب و ایران همچون این عزیز سفر کرده عاقبت به خیر گردیم.

وی افزود:آیت الله رفسنجانی به فرموده رهبر انقلاب کسی بودند که امام(ره)تا وقتی که در قید حیات بودند به ایشان تمام و کمال اعتماد داشتندومرحوم رفسنجانی معتمدترین فرد به امام راحل بود.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:هاشمی متعلق به انقلاب است و در یک کلام ایشان نشان دادند بزرگی به بالا نشینی نبوده بلکه بزرگی به شخصیت است که باید گفت آیت الله هاشمی انسان بزرگی از سلسله تبار روحانیت است.

 تاجگردون گفت: آیت الله هاشمی نشان دادند می توان بزرگ از دنیا رفت،وهاشمی معتقد بود که انقلاب بدون هاشمی و بهشتی می تواند ادامه داشته باشد اما بدون مردم هرگز تداوم نخواهد داشت و اگر مردم نخواهند نمی توان این انقلاب و نظام را ادامه داد.

نماینده  مردم گچساران و باشت درمجلس گفت:بدانیم آن چیزی که مایه تداوم سیاسی همه سیاسیون خواهد بود حضور و نقش مردم است.

تاجگردون درادامه با ذکر خاطره ای از آیت الله رفسنجانی گفت:در مجلس قبل زمانی که وی کاندیداتوری خود را برای ریاست جمهوری دوره یازدهم اعلام داشتند همراه با چند تن از نمایندگان به حضور وی شرفیاب شدیم.

وی افزود: آیت الله هاشمی  در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد سفرهای شهرستانی می رود و آیا اینکه شما  با این شرایط سنی قادر خواهید بود  هم همین کار را ادامه دهید گفت:"ردم بزرگ ایران دیگر در شرایطی نیستند که آنها را به دنبال خودمان بدوانیم بلکه ملت دیگر آگاه هستند،ایران در شرایطی است که اگر نتوانیم نجاتش دهیم معلوم نیست چه بلایی بر سرش بیاید.من عمر خود را کرده ام و چند صباحی از عمرم بیش نمانده است و می خواهم آن چیزی که برای مردم ضرورت دارد را ادا کنم و حلقه هایی که پای مردم ایران را بسته است با مشورتی که از مقام معظم رهبری میتوانیم بگیریم حل نمایم.مردم نیاز ندارند به دنبال خودمان بکشانیم بلکه نگاه دیگری را می خواهند".

تاجگردون در ادامه تصریح کرد:عشق به رهبر عشق به آرمان است نه در تظاهر که به نام رهبری و انقلاب مطالبات شخصی را دنبال کرد.

وی افزود:آیت الله هاشمی هزار تهمت و حرف شنید اما هیچگاه از آرمان ها کوتاه نیامد و در مراسم تشییع جنازه وی میلیون ها نفر از عاشقان وی آمدند تا تابوت وی را وحدت جامعه کنند و کاش این وحدت یک وحدت کامل باشد و آنهایی که در این ایام در مرگ آن مرحوم اظهاراتی مخالف آنچه که در زمان حیات وی می گفتند را بیان می کردند کلامشان از قلبشان بوده باشد که اگر اینچنین باشد آیت الله هاشمی کار خود را تمام کرده است.

نماینده گچساران و باشت درمجلس با انتقاد از کسانی که در استان طی این چند روز در لفافه سخنان قلبی و کینه گونه خود را در مورد هاشمی بیان می دارند، بیان کرد:درس بگیرید تا مثل هاشمی عاقبت به خیر شوید.

وی افزود:تا صبح خوابم نبرد وقتی دیدم کسانی که تا ساعتی پیش به هاشمی حمله و توهین می کردند شب اول رحلت آیت الله در رسانه ملی حرف های دیگری می زدند.هاشمی می دانست اگر از مردم جدا شود عاقبت به خیر نمی شود و قبلا نیز گفته بود از مرگ نمی ترسم بلکه از عاقبت می ترسم.

  تاجگردون درادامه تصریح کرد:از خدا می خواهم روح بزرگ و بلند این مرد بزرگ نزد روح امام (ره)در آن دنیا آرام باشد و از خدا می خواهم آنچه که هاشمی ها و امام خامنه ای ها برای این ملت آرزو دارند خداوند نصیب این ملت کند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها