نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1395 - 17:13
هفته هیجدهم لیگ دسته دوم فوتبال/
نفت و گاز گچساران برابر قشقایی شیراز متوقف شد
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر قشقایی شیراز متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز و از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دو تیم نفت و گازگچساران و قشقایی شیراز در حضور صدها هوادار گچسارانی به مصاف هم رفتند که این دیدار درپایان با نتیجه تساوی بدون گل  به پایان رسید .

نفتی های  گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد ، علی جهانگیری (محمد نوروزی65) ، عبدالکریم شاوردی ، سید فرید طالقانی ، مصطفی نوبخت ، عباس عامری ،اسماعیل هاشمی نیا ، مرتضی حیدری،  محمدرضا مظاهری(فرشید پاداش 75)، علی کرمی، سید یحیی رحمانی(سعید عنافچه46) به میدان رفتند.

تیم قشقایی شیراز نیز دراین دیدار با ترکیب سامان فرجام-غلامرضا عباس فرد،محسن رضوی-محمد هادی سقایی-هادی خادم –مسعود اسدی-محمد جواد عباسی-علی محمد دهقان-محمد جواد زارعی-سهیل نیک نام-محسن جعفری به میدان رفتند.

در دقایق ابتدایی این دیدار تیم قشقایی با کنترل بازی اجازه خود نمایی به میزبان را نداد تا اینکه رفته رفته هافبک های نفت و گاز نبض بازی را در دست گرفتند ولی در ایجاد موقعیت گل ضعیف عمل کردند و نتوانستند روی دروازه قشقایی خطرناک ظاهر شوند و بازی در نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم که به نیمه مریبان معروف است مهدی فرودین  سرمرب قشقایی شیرازدفاع خود را فشرده تر کرد و علی رغم اینکه شاگردان داریوش یزدی تا چند قدمی محوطه جریمه صاحب توپ و میدان بودند ولی در زدن ضربات آخر و ایجاد موقعیت صد در صد گلزنی ناموفق بودند تا  دو درپایان امتیازات این دیداررا بین خود تقسیم کردند .

نکته جالب در خصوص این دیدار حضور تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس درورزشگاه بود که از نزدیک به تماشای دیدار دو تیم پرداختند .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها