نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. دى 1395 - 17:22
شهردار گچساران در یادداشتی نوشت:تمامی تلاش‌ها و اقداماتی که توسط اینجانب در ۴۰ ماه مدیریت در شهرداری انجام پذیرفته در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان گچساران و عدم دخالت دیدگاه‌ها و سلائق شخصی، سیاسی و قومیتی در مدیریت شهری و اجرایی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اردلان زینل‌زاده شهردار گچساران در یادداشتی خطاب به اصحاب رسانه این شهرستان نوشت: ضمن تشکر از خدمات خبرنگاران و سایت‌های خبری به استحضار می‌رساند تمامی تلاش‌ها و اقداماتی که توسط اینجانب در ۴۰ ماه مدیریت در شهرداری انجام پذیرفته در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان گچساران و عدم دخالت دیدگاه‌ها و سلائق شخصی، سیاسی و قومیتی در مدیریت شهری و اجرایی بوده است.

استعفای اخیر اینجانب نیز به جز دلایل شخصی و تغییر و ایجاد زمینه تسهیل بیشتر در خدمت‌رسانی هدف دیگری ندارد. شاید برون رفت اینجانب تلنگری باشد به مجموعه عوامل موثر بر مدیریت شهری از پایتخت میهن اسلامی تا شهرستان و سرآغازی جهت خروج از رکود و پرداخت‌های پرسنلی باشد.

خواهش بنده از اصحاب رسانه، عدم ایجاد تشویش افکار عمومی و ترسیم خط و ربط‌های واهی سیاسی و کاذب در این خصوص است؛ باشد تا اعضای محترم شورای اسلامی در فضایی مناسب نسبت به اخذ تصمیم مقتضی و ارائه راه حل مسائل اهتمام ورزند.

در پایان از مجموعه عوامل موثر اعم از شورای اسلامی شهر، نماینده مردم گچساران و باشت، استاندار محترم، فرماندار محترم و دستگاه‌های اجرایی و خصوصا پرسنل خدوم شهرداری کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

باسلام خدمت شهردار خوب گچساران.ان شاللله سلامت باشید.نخواهیم گذاشت که مشکلی برایتان ایجاد شود.پس خواهش میکنیم محکم در جایگاه خود باشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها