نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. دى 1395 - 11:29
با کمال تعجب پس از گذشت 7 سال از این حضور عظیم و حماسی، هنوز هم شاهد هستیم که برخی مسئولین بلندپایه در سمت های مختلف وجود دارند که به محض شنیدن عبارت 9دی، خود را به نشنیدن زده و پیرامون این رخداد بی نظیر سکوت می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محتوای تصاویربه اشتراک گذاشته شده توسط "غلامرضا تاجگردون" نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  در صفحه شخصی اینستاگرام خود نشان دهنده آن است که وی توجه زیادی به حواشی داشته و کوچکترین امور از نگاه تیزبینشان دور نخواهد شد.

آنچه که مشخص است  تاجگردون به مناسبت های ملی و مذهبی و نیز به تناسب مکان هایی که در آن حضور پیدا می کند به هرمناسبتی با اشتراک گذاشتن تصویر و با نوشتن مطلبی کوتاه از ظرفیت این رسانه برای بیان دیدگاه های خود بهره می برد.

در این مسئله می توان به تبریک روز آتش نشانی،تبریک روز دختر،تبریک روزکارمند،تبریک روز معلولان،روز خبرنگار،روز دانش آموزو نیز مواردی مانند برد پرسپولیس مقابل استقلال،واکنش به روز تولد کوروش،متیل خوانی یک خانم هنرمند در شب یلدا و موارد دیگردر صفحه اینستاگرام جنجالی جناب آقای نماینده اشاره کرد.

اما آنچه که مهم است جایگاه یک نماینده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاب می کند نسبت به وقایعی حساسیت بیشتری از خود نشان دهد،یکی از مهمترین اتفاقات بعد از انقلاب اسلامی مساله فتنه ۸۸ و نیز روز تاریخی ۹دی بود وانتظار از نماینده محترم به مانند دو نماینده دیگر استان آن بود که در موضع گیری و دفاع از انقلاب و ارزشهای نظام با شفافیت عمل کرده و واکنشی درخور از خود نشان دهد.

اما رصد و تحلیل پست های ایشان در این چند سال حکایت  از سکوت سوال برانگیز ایشان در ارتباط با این واقعه مهم دارد.تاجگردون که در ایام انتخابات از سربازی ولایت سخن رانده بود بدون توجه به گرامیداشت مردمی این برش مهم از انقلاب و نیز تاکیدی که رهبر انقلاب بر این روز حماسی  و بصیرت داشتند حاضر به اشتراک گذاشتن حتی  تصویری از این حماسه فراجناحی در اینستاگرام و هیچ کدام از شبکه های زنجیره ای خود نشدوحتی عدم حضور در مراسم باشکوه گرامیداشت 9دی در گچساران که خود مجال دیگری می طلبد.

به واقع آیا اهمیت این روز از بازی پرسپولیس یا تبریک های لایک خور جایگاهی کمتر داشته و یا داستان چیز دیگریست!؟

با کمال تعجب پس از گذشت 7 سال از این حضور عظیم و حماسی، هنوز هم شاهد هستیم که برخی مسئولین بلندپایه در سمت های مختلف وجود دارند که به محض شنیدن عبارت 9دی، خود را به نشنیدن زده و پیرامون این رخداد بی نظیر سکوت می نمایند.

آیا عده ای ترجیح می دهند فتنه 88 و ابعاد مختلف آن برای نسل جدید بیان نشود تا خیانت های سران فتنه و گروهی خاص  به فراموشی سپرده شود ؟

حال مسئولین باید بدانند که عیار ولایتمداری شان را، بیان عبارات مقام معظم رهبری یا امام خامنه ای مشخص نمی سازد. اگر به راستی مدعی پیروی از خط ولایت اند لازم است که پیرامون حضور حماسی ملت در 9 دی موضع بگیرند و وظیفه جریان حزب الله نیز مطالبه این مدعاست.

تبریک برد پرسپولیس

تبریک هفته سلامتhttp://www.aftabejonoob.ir

تبریک هفته دولت

 

سنگ فرش شدن یکی از خیابان های گچساران

تبریک روز دختر

تشکیل فراکسیون مردهای مجلس و انتخاب مطهری

تبریک روز خبرنگار

حضور در یک باشگاه ورزشی

 

تبریک روز آتش نشانی

تبریک تیم والیبال

تبریک روز دانش آموز

 بازی نفت گچساران و تراکتورسازی تبریز

 اینجا کجاست؟

متیل گویی دختر هنرمند در شب یلدا

 

 

تبریک روز کارمند

 

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

گزارش جالبی بود . کاش بصیرت پیدا کنیم و برخی مسولان رو بهتر و دقیق تر بشناسیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها