نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. دى 1395 - 18:06
تیم هندبال نفت و گاز گچساران صدرنشین رقابت های لیگ برتر هندبال کشور برابر تیم سپاهان اصفهان شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان در مجموعه ورزشی پدخندق گچساران برابر هم صف آرایی کردند.

 این دیدار حساس و نفسگیر در پایان با نتیجه 28بر 26به سود اصفهانی ها به پایان رسید ونفتی های صدرنشین متحمل دومین شکست خود در این  فصب ازرقابت ها شدند.

در این دیدار که از ساعت 16 در سالن مجموعه پدخندق انجام شد تیم نفت و گاز گچساران نتوانست همانند چهار دیدار قبلی خانگی در این بازی به پیروزی دست یابد و اولین شکست این تیم در بازیهای خانگی در این فصل رقم خورد.

حریف اصفهانی با روحیه بالا و جنگندگی بسیار زیاد از همان ابتدا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و به لطف درخشش دروازبان ملی پوش خود توانست در نیمه اول با نتیجه 13 بر 100 به پیروزی به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم در شرایطی که آبی پوشان نفت و گازگچساران حمایت هواداران پرشور خود بهره می بردند در حملات تمرکز لازم را نشان ندادند و تیم با انگیزه سپاهان توانست از حملات خود نهایت استفاده را ببرد و اختلاف گل را به 5 گل برتری افزایش دهد.

با وجود اینکه نفتی های گچساران با چندین حمله موفق توانستند اختلاف گل را به دو برسانند و در روزی که احسان آرپناهی با گلزنی های پیاپی خود تماشاگران را به پیروزی تیمش امیدوار نگه داشته بود اما شاگردان کیخایی نتوانستند نتیجه بازی را تغییر دهند و در نهایت این بازی را با نتیجه 28 بر 26 واگذار کرد.

نکته مهم این دیدار پنالتی های زیادی بود که توسط بازیکنان نفت و گاز گچساران در این بازی از دست رفت و در دقایقی که اختلاف گل کم تر شده بود تیم نفت چندین پنالتی حساس را از دست داد.

 تیم نفت و گاز گچساران با این بازیکنان کیانوش پالاد ـ عارف عالی زاده ـ غریب فراست اصل ـ محمد حسین صالحی ـ بهرام رستمی ـ حسین سلطانی ـ میلاد قلندری ـ احسان آرپناهی ـ حامد سلیمانی ـ محمد قاسمی ـ ایمان آرپناهی ـ محمد اسپری ـ نوید زمانی ـ میثم نوروزی تبار ـ مهرداد صائب ـ هادی خوبانی ـ رضا عالی زاده به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

سرمربی : مهران کیخایی

مربی : سعید پایاب

تدارکات : بابک سیاوشی

سرپرست : مجید راستی پور

زننده گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار بدین صورت بود :

احسان آرپناهی 12 گل ، میثم نوروزی تبار 7 گل ، بهرام رستمی 2 گل ، محمد قاسمی 3 گل ، حسین سلطانی 1 گل ، مهرداد صائب 1 گل

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با کسب12 امتیاز که شامل 6 برد و 2 باخت از 8 بازی همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها