نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. دى 1395 - 13:39
امام جمعه گچساران/
می گویند حجازی همیشه می‌نالد!
امام جمعه گچساران گفت:وضعیت مصلی به گونه‌ای است که با بارندگی درون مصلی نیز باران می‌آید، پیگیری‌های زیادی به عمل آمد، جلسات محرمانه، غیر محرمانه نشد که نشد.مردم خسته شده اند ودیگر نمی توانم تحمل کنم هر مومنی بتواند کمکی به رفع مشکلات مصلی انجام دهد، دیگر کاری به کار پیمانکار و بخشنامه ها نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن  تبریک و قدردانی ملت ایران در حماسه آفرینی 9دی در کشور گفت:9دی روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت است و این روز بزرگ را گرامی می داریم و به ملت قدرشناس و بصیر ایران اسلامی تبریک می گوییم.

وی افزود:9دی روز بسیار بزرگ و سرنوشت سازی است که ملت با هوشیاری و با تبعیت از ولایت فقیه  ترفندها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب و آن ها را مایوس،ناکام و ناامید کردند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:اساس عزت و دفاع از یک مملکت،دین است و آموزه های دینی است که آرمان ها و ارزش های یک ملت را در برابر تهاجمات و فتنه های  دشمنان حفظ و صیانت می کندو در حقیقت 9دی روزی بود که قلب جانشین امام زمان (عج) شاد شد.

حجازی تصریح کرد:دفاع از مبانی دینی ،عزت و شرف یک ملت وظیفه تک تک آحاد جامعه است و یک انسان هوشیار باید فتنه ها و شیطنت های دشمنان را بشناسد و به وقت به میدان بیاید و مقابله نماید .

 وی با بیان اینکه نقشه بسیار خطرناک دشمنان درسال 88 با بصیرت مردم دفع شد،گفت: جریان بسیار خطرناک فتنه 88با عنایت امام زمان (عج)و درایت مقام معظم رهبری و در صحنه بودن ملت انقلابی ایران اسلامی خاموش و فتنه ها و حیله های  دشمنان نقش بر آب شد.

امام جمعه گچساران افزود:جریان فتنه به هیچ وجه نباید به فراموشی سپرده شود چرا که از برون کشور طراحی و نشات گرفته بود و از خارج کشور حمایت و خط دهی می شد.

حجازی تصریح کرد:جریان فتنه 88یک مسئله بسیار عمیق و ریشه داری بود که نبایستی خیال کرد که تمام شده است .موضوع فتنه همیشه باید گفته شود تا نسل جوان و نوجوان ما خطر فتنه ها را همیشه احساس کنند و آماده هر گونه مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان باشند.

وی در ادامه تصریح کرد:برخی از موضوعاتی و مطالبی  که از تریبون نماز جمعه ایراد می شود و کلماتی که عرض می کنیم باید کلمه به کلمه به خداوند جواب دهیم و در مسائلی که گاهی گفته می شود و حرفی می زنیم اینطوری نیست که از سر خود چیزی بگوییم .برخی از مطالبی که در گذشته  در خصوص موضوعی عرض کردم دقیق همین بود و کم و کاستی در آن راه نداشت.

حجازی درادامه با اشاره به مشکلات مصلای این شهرستان اظهارکرد:گاهی عده ای در سایت های خبری و در جاهای دیگرمی گویند امام جمعه همیشه می نالد.خوب یکی هم سئوال کند که چرا می نالد.؟!

وی افزود:وضعیت مصلی به گونه‌ای است که با بارندگی درون مصلی نیز باران می‌آید، پیگیری‌های زیادی به عمل آمد، جلسات محرمانه، غیر محرمانه نشد که نشد.به هر حال تقاضا مندیم مومنین عنایتی فرمایند هر کسی می تواند هر نوع کمکی انجام دهد تا مشکلات مصلای بزرگ این شهر سامان یابد .مردم خسته شده اند ودیگر نمی توانم تحمل کنم هر مومنی بتواند کمکی به رفع مشکلات مصلی انجام دهدو دیگر کاری به کار پیمانکار و بخشنامه ها نخواهیم داشت.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

باسلام خدمت امام جمعه محترم گچساران و مردم عزیزم. ناراحت کننده است.ولی جناب حجازی نقطه مثبتی که در گچساران انجام داده اید را نام ببرید.ناله نکنید.اگر ناله کردن نقطه مثبتی بود من هم امام جمعه میشدم.لطفا کمتر جناحی رفتار بفرمایید.چرا دیگر امام جمعه ها شکوه نداشتند؟؟؟
دوست روشنفکر وتحصیلکرده امام جمعه کار اجرایی ندارند اما از اونجایی که ایشون توانمند هستند تکمیل مصلای وحوزه علمیه بردران وخواهران ودفتر مستقله نماز جمعه و... که سالها بر روی زمین مانده بود ایشان کامل کردند الان میگی که اینا کار نیست جالبه بگم همه مسولین ونماینده بودجه این پروژه ها رو ندادند وجاهای دیگه مصرف کردند
جناب حجازی.شما با خودتون مشکل دارید.نه با مردم.رئیس حوزه اصالتا دهدشتیه.رئیس تبلیغات دهدشتیه.اکثر مسولین گچساران دهدشتین.پس نتیجه این میشه که در زمین گچساران با خودتون و اقوام دعوا میکنید.پس عزیزم گلایه لازم نیست
ناراحتی خوب برو.ما که به زور نگهت نداشتیم.
اتفاقا ما زورکی نگه اش داشتیم تا خار چشم دشمنان باشد
درود خدا بر امام جمعه عزیز دانشمند بصیر توانا
امام جمعه گچساران الحق که بدرستی رصد میکنند گچساران بله اقایان نمیخواهند شما باشید تا بی دینیشان رو تکمیل کنند دنبال اینند در ایران حکومت دینی نباشه خدا لعنت کنه دشمنان ولایت و حاج اقای حجازی رو دوستتون داریم حاج اقای حجازی
بابا شاید طرف خانم باشه نه آقا
شما دنبال اوردن امام جمعه ی خنثی هستید که هر کار گفتید و هر کار انجام داید کسی چیزی نگه دادا اون روزگار ها تموم شد نسل سوم چهارم انقلاب پای کارند برید بمیرید بسیجی های امام خامنه ی تا پای جان پشتیبان ولی فقیه هستند درود بر امام جمعه محترم گچساران حفظه الله
امام جمعه محترم شهرستان شهید پرور گچساران تا آخرین قطره خون پای آرمان های امام(ره)خواهیم ماند.واجازه نخواهیم داد کسی شما را ناراحت کند.پسر کوچک شما سعیدمحمدی طلبه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها