نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آذر 1395 - 17:04
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/
وداع تلخ نفت و گاز گچساران با جام حذفی فوتبال
این دیدار که با استقبال بی سابقه تماشاگران در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد،تیم تراکتورسازی تبریزبا نتیجه ۳بر ۱ میزبان خود را از ادامه رقابت ها حذف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دیدارحساس و نفس گیر مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در شرایطی با برتری تیم تراکتورسازان به پایان رسید که نفتی های گچساران بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز عصر امروز سه شنبه و از ساعت 14در ورزشگاه شهدای نفت گچساران آغاز شد که این بازی درنهایت با برتری سه بر یک شاگردان " قلعه نوعی"  به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این بازی با ترکیب هادی زرین ساعد، عبدالکریم شاهوردی، هادی خنیفر، اتابک نمازی، حسین مجازیان، مرتضی حیدری، حسین حجازیان، مرتضی حیدری، ساسان شیرمردی، علی جهانگیری، نبی الله اسدی، محمدرضا مظاهری، سید فرید طالقانی وارد میدان رقابت شد.

محمدرضا اخباری، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری، جاسم کرار، شهرام گودرزی، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی برای تراکتورسازی تبریز بازی کردند.

شهرام گودرزی (18) و فرزاد حاتمی (30) و محمد ابراهیمی‌(77) گلزنان تراکتورسازی در این بازی بودند. تک گل تیم نفت وگازگچساران را عبدالهادی خنیفر (79) به ثمر رساند.

در این دیدار تراکتورسازی بدون سروش رفیعی به مصاف تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران رفته بود. این بازی با سوت رضا کرمانشاهی داور این دیدار آغاز شد. ابتدا شاگردان قلعه نوعی روی ضربه کاشته جاسم کراربازیکن عراقی این تیم و ریباند شهرام گودرزی گل اول را وارد دروازه نفتی های گچساران کردند.

 بازی با حملات جسته و گریخته دو تیم ادامه داشت تا اینکه فرزاد حاتمی مهاجم بلند بالای تراکتورسازی از اشتباه خط دفاعی تیم گچسارانی استفاده کردو تبریزی ها را به گل دوم این بازی رسانید.

بازی با همین نتیجه دو بر صفر در نیمه اول به پایان رسید. دقایقی از نیمه دوم این دیدار با بارش زیبای باران در آخرین روز پاییزی در گچساران همراه شد.

در همان دقایق ابتدایی شروع نیمه دوم تیم نفت و گاز گچساران صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه با واکنش خوب اخباری دروازبان ملی پوش تراکتورسازان مهار شد و آه از نهاد بازیکنان و تماشاگران مشتاق گچسارانی درآمد.

در ادامه این دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هر دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که تیم نقت و گاز گچساران در یک ضد حمله غافلگیرانه گل سوم را توسط محمد ابراهیمی مهاجم آماده تراکتورسازان در دقیقه 77 دریافت کرد.

تیم نفت وگازگچساران که همه چیز را تمام شده می‌دید فشار و حملاتی زیادی به روی دروازه تیم تراکتورسازی تدارک دید که تنها 3 دقیقه بعد از گل شاگردان قلعه‌نویی ،با ضربه ایستگاهی و تماشایی بازیکن خوزستانی خود عبدالهادی خنیفر دروازه تراکتورسازی را دردقیقه 79 بازکرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3بر یک به سود تراکتورسازان تبریز به پایان رسید.

تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن خواهد رفت.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها