نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آذر 1395 - 16:31
سرمربی تیم تراکتورسازان گفت:بازی فردا یک بازی حذفی است و قاعدتا در بازی حذفی یک تیم باید برنده شود که با توجه به شرایط تیم تراکتورسازی برای کسب پیروزی به اینجا آمده ایم که این امر دست خداست ولی ما به هر حال آمدیم که نتیجه بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به سرمربی‌گری امیر قلعه نویی دقایقی پیش وارد گچساران شد تا برای مسابقه عصر  سه شنبه ۳۰ آذرماه با نفت و گاز گچساران آماده شود.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزدر خصوص دیدار تمیش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران گفت: بازی فردا یک بازی حذفی است و قاعدتا در بازی حذفی یک تیم باید برنده شود که با توجه به شرایط تیم تراکتورسازی برای کسب پیروزی به اینجا آمده ایم که این امر دست خداست ولی ما به هر حال آمدیم که نتیجه بگیریم.

وی افزود: از تیم نفت شناخت خوبی داریم و سه بازی آخر را در لیگ دیده ایم و بازی های جام حذفی این تیم را آنالیز کرده ایم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بازیکنان و مربی خوبی دارد که آقای داریوش یزدی یک دوره ای پیش خود من کار می کرد.

قلعه نوعی گفت:شهر گچساران معروف به آب و آتش است و نتایج تیم خوب گچساران نشان می دهد بیخود نیست که به این شهر آب و آتش می گویند.

وی افزود:برای دیدار فردا چند بازیکن مصدوم و محروم داریم اما خوشبختانه بازیکنان جایگزین خوبی در اختیار داریم و از این بابت جای نگرانی نیست.

قلعه نویی در پایان اظهار کرد:از مردم با معرفت گچساران که به استقبال ما آمده اند تشکر می کنم و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و از اینکه به شهر خوب گچساران آمده ام خوشحالم و قبل از هر چیز از رفتار و مهمان نوازی مردم خوب گچساران تشکر می کنم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها