نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آذر 1395 - 8:56
جوانان قشقایی گچساران با ارسال بیانیه ای به این پایگاه خبری حمایت خود را از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در برابر تیم تراکتورسازی تبریز اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جوانان قشقایی گچساران با ارسال بیانیه ای به این پایگاه خبری حمایت خود را از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در برابر تیم تراکتورسازی تبریز اعلام کردند، متن بیانیه به شرح زیر است:

 

مردم گچساران و قشقایی های گچساران بدین‌گونه حمایت خود را از تیم محبوب شهرمان تیم نفت و گاز گچساران اعلام میدارد.

«قشقایی های گچساران از تمامی همشهریان بویژه هم ایلی های عزیز خود می‌خواهد تا برای حمایت از تیم شهرمان روز سه‌شنبه به استادیوم شهدای صنعت نفت بروند تا نفت و گاز گچساران را به فضل الهی و عنایت حضرت مهدی موعود ( عج) و آغاز امامت حضرت صاحب الزمان در هفته وحدت همام با برتری مقابل تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز به عنوان دومین تیم لیگ برتری پای به آوردگاه بزرگ مسابقات جام حذفی در سال آتی بگذارد.

اذعان می‌داریم هواداران پُرشور و فهیم قشقایی های گچساران که همواره حامی فوتبال نفت و گاز گچساران بوده‌اند، همراه با مردم گچساران و برادران غیور لر زبان بویراحمدی ها و باوی های بختیاری ها اصفهانی ها بهبهانی ها و بندری ها گچساران و سایر اقوام …….. حضور خود در استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران در روز سه‌شنبه، باری دیگر همدلی میان اهالی فوتبال گچساران نشان خواهند داد.»
ودر آخر اعلام میداریم با احترام به همزبانان آذری و طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز که از اکثا نقاط میهن اسلامیمان به ورزشگاه نفت گچساران تشریف می آورند. انشالله بفضل الهی ترکهای قشقایی بعنوان حامیان تیم نفت و گاز گچساران در کنار سایر همشهریان و هواداران نفت و گاز میزبان شایشته ای برای تیم تراکتورسازی تبریز خواهند بود وفرهنگ بالا و فوتبال گچسارانی همراه با اخلاق ورزشی را به نمایش خواهیم گذاشت .

قشقایللار اویاخدر گچسارانا دایاخدر
بیزییم تیمییمز نفت و گاز گچساران

جوانان قشقایی گچساران

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها