نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آذر 1395 - 14:40
امام جمعه گچساران گفت:پیروزی در سوریه ثمره تابعیت از ولایت فقیه است و به زودی شاهد پیروزی‌های دیگری از مسلمین خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در این شهرستان با توصیه به برگزارکنندگان جشن‌ها در این روزها تاکید کرد: مراقب باشیم برخی از جشن‌های خلاف شرع را انجام ندهیم. مجوز ندهند که بگویند بر اساس مجوز بوده است بلکه باید جشن‌هایی در شان و منزلت این روزها برگزار شود.

امام جمعه گچساران در ادامه به سالگرد آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: ایجاد حلقه اتصال بین حوزه و دانشگاه می‌تواند تاثیرات بزرگی در کشور داشته باشد.

حجازی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در این حوزه دارند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب جریان اسلامی شدن دانشگاه‌ها را موضوع مهمی می‌دانند و توصیه می‌کنند تلاش شود دانشگاه‌ها اسلامی شوند که اگر دانشگاه اصلاح شود آینده جامعه اصلاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: دانشگاه نقطه اساسی هر جامعه و کشور است جایگاه علمی یک کشور اگر اصلاح شود و اگر اساتید آن اصل دغدغه و تکلیف رشد علمی را بدانند طبیعتا این دانشگاه جامعه را اصلاح خواهد کرد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند به دانشگاهی که اسلامی است نگاهی داشته باشد و دشمنان در مقابل چنین دانشگاهی ناکام خواهند ماند.

حجازی ادامه داد: اگر خدای ناکرده دانشگاه‌های ما فاسد شود جامعه ما نیز فاسد خواهد شد. دشمنان تلاش می‌کنند که از لحاظ علمی و اخلاقی دانشگاه‌های ما را مورد هدف قرار دهند لذا باید تلاش کنیم با وحدت حوزه و دانشگاه راه نفوذ آنها را ببندیم.

امام جمعه گچساران افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که دانشگا‌های ما رشد اخلاقی و علمی نداشته باشند که در این صورت اساتید بزرگوار ما باید سد راه دشمنان باشند و تنها راه مقابله با آنها وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی در ادامه با تبریک پیروزی‌های سربازان اسلام و مدافعین حرم در حلب اشاره کرد و گفت: ثابت شد اگر مسلمین ید واحد شوند تمام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

حجازی عنوان کرد: شهر حلب شهری بسیار استراتژیک و حساس در سوریه است که شرق و غرب عالم دست به دست هم دادند که حلب مرکز کشور دیگری شود اما اول عنایت پروردگار و امام زمان(عج) و هدایت‌های عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری یک بار دیگر ثابت کرد که آمریکا و هم‌پیمانانش هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

وی با تبریک به همه مسلمانان، امت اسلام، سربازان و مدافعان حرم و رئیس جمهور سوریه گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، دشمن ما ضعیف است و ما چون متکی به خدا هستیم پیروز هستیم.

حجازی ادامه داد: پیروزی در سوریه ثمره تابعیت از ولایت فقیه است و به زودی شاهد پیروزی‌های دیگری از مسلمین خواهیم بود.

امام جمعه گچساران بیان کرد: برای شرق و غرب عالم یکبار دیگر ثابت شد که مقتدرترین و شکست ناپذیرترین ملت‌ها ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است و باید تلاش کنیم که دشمن نتواند در بین جوانان ما نفوذ کند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها