نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1395 - 23:07
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت گفت:گرچه آقای فدایی مدیرکل راه و مدیرکل ورزش و شرکت گاز استان که هر سه اینها خدمات خوبی به گچساران ارائه دادند، رفتند، فردا هم آقای راهزادی را کنار می‌گذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جلسه شورای اداری با حضور استاندار، نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت، فرماندار و روسای اداری ظهر امروز در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.

نماینده گچساران و باشت به انتصاب صیدالی به عنوان مدیرعامل شرکت نفت گچساران اشاره کرد و گفت: آقای صیدالی در شهرستان گچساران اقدامات شایسته‌ای انجام داد، حال اینکه او الان در شرکت نفت گچساران مشغول خدمت شده است، گرچه آقای فدایی مدیرکل راه و مدیرکل ورزش که هر سه اینها خدمات خوبی به گچساران ارائه دادند، رفتند. نباید به دنبال مدیران خوب افتاد و  فردا هم آقای راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد  را کنار می‌گذارند، لذا نباید به دنبال مدیران خوب افتاد.

 داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد از نیروهای نماینده بویراحمد و دنا است و باید دید زارعی در برابر این اظهارات تاجگردون چه واکنشی نشان خواهد داد..

عزل و نصب‌ها به نظر استاندار بستگی دارد

تاجگردون با بیان اینکه با عزل و نصب‌ها  من موافق بوده‌ام، تصریح کرد:  هر وقت وزیری کسی را به من پیشنهاد داد، بدون معطلی آن را به نظر شخص استاندار موکول کردم.

وی در ادامه به موضوع استخدام‌ها نیز اشاره کرد و گفت: اصل را رها کرده‌ایم و به مسائل فرعی رو آورده‌ایم، فردی ۵۰ هکتار زمین را به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده را مطرح نمی‌کنیم، آن وقت می‌گوئیم مدیرکل منابع طبیعی پسر عمویش را به کار گرفته است.

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها