نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1395 - 12:47
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:موضوع مواد مخدر همواره به عنوان يكی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان مطرح بوده و سپاه ناحیه این شهرستان نيز برای حل اين معضل و مصون ماندن جوانان از پديده شوم اعتياد اقدامات گسترده ای را در محلات بافت فرسوده انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ علی‌اصغر نورایی‌نسب ظهرامروز در  نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار، نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت و دیگرمسئولان محلی  در سالن فرمانداری برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های سپاه ناحیه گچساران شناسایی محلات کم‌تر توسعه یافته است و با برنامه‌هایی که در نظر گرفته ایم سعی در پاک‌سازی محلاتی را داریم که در بافت فرسوده قرار دارند.

وی افزود:دشمنان از طریق توزیع موادمخدر در کشور آن هم به قیمت یک صدم قیمت جهانی درصدد آن هستند که  جوانان ما را به اعتیاد سوق دهند و این یک توطئه برای ما است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج در این راستا طرحی را آماده کرده که با مشارکت‌های ادارات و افراد خیر و همچنین افراد معتمد هر محله افراد معتاد و بیمار را شناسایی کنند تا پس از گذشت یک دوره درمان به جامعه و زندگی خود باز گردند.

نورایی نسب اظهارکرد: سپاه در این زمینه طرح ها و برنامه هایی را در نظر گرفته است که با مشارکت ادارات و دیگر سازمان ها بتواند به این امر مهم دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: گام اول شناسایی این محلات است و در گام دوم تبلیغات فرهنگی توسط افراد کارشناس در سطح محلات آسیب‌پذیر شروع خواهد شد.گام سوم نیزدرمان افراد معتاد و بازگشت به کار و جامعه است.

نورایی‌نسب گفت: به افراد معتاد در جامعه نباید به دید یک فرد معتاد نگاه کرد بلکه باید به عنوان یک فرد بیمار به این افراد نگاه کرد.

وی اظهارکرد: بعد از اینکه این افراد بیمار به پاک‌سازی برسند برای این افراد از طریق تسهیلاتی که در نظر گرفته شده است شغل ایجاد خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: این تسهیلات در واقع واگذار می‌شود و این افراد در جامعه مشغول به کار می‌شوند تا در جامعه مفید واقع شوند.

نورایی‌نسب یادآور شد: استان کهگیلویه و بویر احمد در مصرف مواد مخدر در کشور رتبه 29 را دارد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها