نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1395 - 12:38
فرماندار گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: کارگران این سد حدود شش الی هفت ماه حقوق دریافت نکردند که با تشکیل جلسات متعدد دو ماه حقوق آنها پرداخت شده است با توجه به مشکل اعتباری در این پروژه ممکن است مسئولان ان مجبور به تعطیل کار یا تعدیل نیروها شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران ظهر امروز درنشست شورای اداری با اشاره به وضعیت کنونی کارگران در پروژه سد چمشیر این شهرستان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص پروژه های عمرانی گچساران علی رغم وجود مشکلات تمام تلاش خود انجام داده ایم و اجازه تعطیل شدن هیچ کارگاهی را نداده ایم.

وی افزود:در خصوص وضعیت کنونی سد چمشیر باید بگویم این پروژه مشکل اعتباری دارد و حدود ۱۵۰۰ الی ۲ هزار نفر در بخش های مختلف مشغول کار در این سد هستند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: کارگران این سد حدود شش الی هفت ماه حقوق دریافت نکردند که با تشکیل جلسات متعدد دو ماه حقوق آنها پرداخت شده است.

رحیمی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به مشکل اعتباری در این پروژه ممکن است مدیران سد مجبور به تعطیل کار یا تعدیل نیروها شوند.

وی تأکید کرد: در این خصوص باید اقدامات لازم صورت گیرد زیرا در حال به اتمام رسیدن سال کنونی و نزدیک شدن به سال جدید همچنین انتخابات هستیم و این مسله نگران کننده است.

رحیمی با ابراز رضایت از پیشرفت کنونی سد چمشیر عنوان کرد: پیشرفت این پروژه بالای ۶۰ درصد است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها