نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آذر 1395 - 18:16
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور توانست مقابل حریف تهرانی خود به پیروزی شیرین و دلچسبی دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم نفت و گاز گچساران توانست با نتیجه 31 بر 27 تیم نیروی زمینی تهران را شکست دهد.

در این دیدار که از ساعت 16 روز دوشنبه 22 آذرماه در سالن مجموعه پدخندق نفت گچساران انجام شد دو تیم از همان دقایق ابتدایی بازی نزدیک و درگیرانه ای در دستور کار خود قرار دادند و رقابت دیدنی در گلزنی از خود نشان دادند.

در شرایطی که 20 دقیقه از زمان بازی سپری شده بود و بازی 10 بر 10 برابر بود ، کیانوش پالاد دروازبان نفتی ها بدلیل اینکه خارج از محوطه فنی مانع از شکل گیری حمله تیم حریف شد با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد تا تیم میزبان بدون دروازبان اصلی خود در ادامه بازی تحت فشار بیشتری قرار بگیرد.

همین امر به تیم نیروی زمینی کمک کرد تا نیمه اول را با اختلاف دو گل برتری و با نتیجه 15 بر 13 به سود خود به پایان ببرد.

در شروع نیمه دوم همانند سایر دیدارهای خانگی تیم نفت گچساران هواداران پرشور و متعصب نفتی ها با تشویق های یک صدا و بی وقفه خود کار را برای تیم تهرانی سخت تر کردند تا شاگردان کیخایی بازی را به تساوی تغییر دادند.

عارف علیزاده دروازبان جوان و آینده دار نفت و گاز گچساران موقعیت های فراوان گلزنی تیم حریف را در نیمه دوم دفع کرد تا تیم میزبان همچنان امیدوار به کسب سومین پیروزی پیاپی خود در بازی های خانگی باشد.

از دقیقه 20 نیمه دوم موتور آبی پوشان نفت گچساران روشن شد و برای اولین بار در این بازی با نتیجه 21 بر 20 از حریف خود پیش افتادند و با ادامه گلزنی های پیاپی تیم نفت و گاز گچساران توانست از حریف خود با چهار گل برتری پیش بیفتد.

در دقایق باقی مانده چندین گل دیگر بین دو تیم رد و بدل شد تا سرانجام شاگردان مهران کیخاهی این بازی خانگی را با نتیجه 31 بر 27 با پیروزی پشت سر گذاشتند.

زننده گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار بدین صورت بود میثم نوروزی تبار 9 گل ، محمد حسین صالحی 2 گل ، بهرام رستمی 4 گل ، محمد قاسمی 7 گل ، حسین سلطانی 3 گل ، مهرداد صائب 2 گل ، احسان آرپناهی 1 گل ، حامد سلیمانی 1 گل

اسامی بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار به شرح زیر است :

کیانوش پالاد ـ عارف علیزاده ـ غریب فراست اصل ـ محمد حسین صالحی ـ بهرام رستمی ـ حسین سلطانی ـ میلاد قلندری ـ احسان آرپناهی ـ حامد سلیمانی ـ محمد قاسمی ـ ایمان آرپناهی ـ محمد اسپری ـ میثم نوروزی تبار ـ مهرداد صائبـ علی پاداش ـ یاسین رحیمی پور

سرمربی : مهران کیخایی

مربی : سعید پایاب

تدارکات : بابک سیاوشی

سرپرست : مجید راستی پور

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در پایان هفته ششم رقابتهای لیگ برتر با کسب این پیروزی و با 10 امتیاز همچنان در صدرجدول رده بندی باقی ماند

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است :
شهرداری اروميه 23 - فولاد مبارکه سپاهان 25
نفت و گاز گچساران 31 - نيروی زمينی 27
توسعه و عمران بافق 27 - نوين قطره مهر پارسه مرودشت 36
بيتا سبزوار 22 - هپکو اراک 27
صنعت مس کرمان 22 -  شهرداری کاشان 24

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها