نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آذر 1395 - 9:05
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از پلمپ ۱۷ قليان سرا که تحت عنوان قهوه خانه سنتي بصورت پنهاني فعاليت داشتند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران گفت:در هفته هاي گذشته افرادي تحت عنوان قهوه خانه سنتي اقدام به عرضه قليان غير مجاز و غير بهداشتي به جوانان و نوجوانان نموده و چهره شهر را زشت و نازيبا کرده بودند.

وي افزود: پليس انتظامي از طريق منابع اطلاعاتي اين مکان ها را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي طي چندین عمليات، ۱۷ قليان سراها را تا کنون جمع آوري و اين مکان ها را که فاقد پروانه فعاليت بوده توسط اداره اماکن پليس اطلاعات گچساران پلمپ نمودند.

  موسوی با بيان اينکه همه دستگاه هاي ذيربط بايد نسبت به اين موضوع حساس بوده و از ايجاد چنين اماکني پيشگيري نمايند، گفت: از آنجا که سيگار و قليان باعث و زمينه ساز اعتياد است، پليس شهرستان با داير نمودن چنين مراکزي مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع از فعاليت چنين اماکني با جديت برخورد خواهد کرد.

وی افزود:سرکشي و اشراف اطلاعاتي از مراکز سرگرمي ،نظير کلوپ هاي ورزشي ، واحدهاي صنفي ،سفره خانه و کنترل مداوم مراکز فوق در کاهش ناهنجارهاي اجتماعي و اخلاقي تاثير مثبت داشته و از تبديل شدن مراکز فوق به محلي جهت تجمع ارازل و اوباش و عرضه مواد مخدر پيشگيري خواهد کرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها