نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1395 - 18:20
هفته هفتم لیگ برتر نوجوانان؛
شاهین بوشهر در گچساران زمین گیر شد
در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران توانست حریف خود تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران عصرامروز و از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای نفت میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر بود که توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار تیم نفت و گاز گچساران که در هفته های گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده بود با روحیه بالا و تلاش زیاد بازی تهاجمی به نمایش گذاشت و درشرایطی که در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود توانست در این بازی خانگی به نخستین برد فصل دست پیدا کند.

گلهای تیم نوجوانان نفت گچساران در این بازی توسط دانیال خالویی در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی و مهرشاد نظری در دقیقه 70 که به زیبایی هرچه تمام تر از روی ضربه ایستگاهی زده شد.

همچنین در دقیقه 90 این بازی رضا کارگری دروازبان آینده دار نوجوانان نفت توانست ضربه پنالتی مهاجم حریف را مهار کند تا شیرینی این پیروزی برای شاگردان حسن کیامرثی تکمیل شود.

در این دیدار هواداران خونگرم طرفدار تیم نفت گچساران تیم نوجوانان نفت را تنها نگذاشتند و تا دقیقه پایانی بازی با شور و حرارات زیادی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

از نکات مهم این بازی می توان به حمایت های فراوان رئیس امور ورزش نفت محمد حبیبی نژاد اشاره کرد که با اشتیاق زیادی به فوتبالیست های نوجوان نفت گچساران روحیه و انگیزه می داد.

تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفت :

رضا کارگری ـ محمدرضا ملحانی ـ رضا حسینی ـ سجاد مومنی ـ محمدرضا امینی مهر ـ شاهرخ قائدی ـ حسین افشار بخش ـ محمد امین شهرویی ـ دانیال خالویی ـ آرمین حسینی ـ مهرشاد نظری

تعویض های این تیم در این دیدار بدین صورت بود که احمدرضا انبازپور بجای آرمین حسینی و پارسا مرادپور بجای شاهرخ قائدی و همچنین علیرضا قلی پور بجای محمدرضا امینی مهر بکار گرفته شدند

همچنین اعضای کادرفنی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران به شرح زیر است :

سرمربی : حسن کیامرثی

کادرفنی : ٰبیژن بهارلو ـ سپهر منعمی ـ سیاوش مقیمی

تدارکات : مهدی محمد پور

سرپرست : محمدرضا یزدان شناس

گفتنی است با انجام رقابتهای این هفته نیم فصل اول به اتمام می رسد و از هفته آینده تیم ها در نیم فصل دوم به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران در دیدار بعدی خود در هفته هشتم با قرعه استراحت مواجه شده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها