نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1395 - 16:31
مسئولان ورزش نفت وگاز گچساران برای برگزاری هرچه بهتر دیدار فوتبال نفت و گاز و تراکتور سازی تبریز برنامه های ویژه ای درنظر گرفته اند تا در زمان بازی این دو تیم کلیه اقدامات خدماتی، رفاهی و امنیتی ورزشگاه برای برگزاری یک بازی دیدنی و تماشاگر پسند را شاهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مسئولان ورزش نفت وگاز گچساران مشغول آماده سازی ورزشگاه شهدای نفت برای برگزاری بازی مهم تیم نفت وگاز برابر تراکتورسازی تبریز در نبرد یک چهارم نهایی هستند، این دیدار که در روز 30 آذرماه جاری برگزار می شود حساسیت ویژه ای برای مردم این شهرستان دارد و به همین دلیل مسئولان نفت انجام کارهای امنیتی،خدماتی ، فرهنگی  ورفاهی را برای آماده سازی ورزشگاه آغاز کردند.

امین محمدی مدیرعامل شرکت نفت وگازگچساران در این خصوص گفت: تیم فوتبال نفت و گازگچساران نشان داد دارای پتانسیل بالایی برای حضور در لیگ های بالاتر است که این توانایی با حمایت های مسئولان باشگاه نفت به ثمر خواهد نشست .

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور و حتی بین الملل تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران را به خوبی می شناسند و از توانایی این باشگاه در یک شهر کوچک و کم جمعیت آگاهی دارند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های امسال نه تنها بایستی به صعود به لیگ یک فکر کند بلکه بایستی نیم نگاهی نیز به موفقیت در جام حذفی داشته باشد تا نام گچساران و فوتبال این شهر که از قدمت بالایی نیز برخوردار است را جاودانه کند.

محمدی اظهارکرد: مدیریت و دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران برای موفقیت تمامی تیم های ورزشی این باشگاه تلاش شبانه روزی دارند و این تلاش ها با توجه به برگزاری یک بازی مهم مقابل تیم خوب تراکتورسازی که صدرنشین لیگ برتر نیز می باشد تمام امکانات و نیروهای مرتبط را به حالت آماده باش در آورده است.

وی با بیان اینکه در امور ورزش نفت و گاز گچساران از هفته گذشته کمیته اجرایی تشکیل شده است افزود: این کمیته با برنامه ریزی دقیق کلیه کمبودهای و نیازمندیها را به رئیس امور ورزش گزارش کرده و با بازدید میدانی که از استادیوم شهدای نفت نیز داشتیم دستور برطرف کردن آنها در اسرع وقت داده شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همچنین از تعطیل شدن چمن شماره یک استادیوم شهدای نفت تا روز بازی با تراکتور سازی تبریز خبرداد وافزود: با توجه به تعطیلی نیم فصل تیم فوتبال بزرگسالان و مشکلاتی که زمین چمن این ورزشگاه داشت کلیه مسابقات و تمرینات را تا اطلاع ثانوی به زمین چمن پدخندق منتقل شده است.

محمدی افزود: مجموعه تحت نظر مدیریت خدمات مامور شده است تا زمان بازی با تراکتور سازی همکاری لازم را با امور ورزش به نحو شایسته نام گچساران و مردم با تعصب آن داشته باشند و از روز یکشنبه کار بهسازی جایگاه ویژه و جایگاه تصویربرداری صداو سیما با نظر امور ورزش آغاز خواهد شد.

وی اظهارکرد: تا زمان بازی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی کلیه اقدامات خدماتی، رفاهی و امنیتی ورزشگاه برای برگزاری یک بازی دیدنی و تماشاگر پسند که نام گچساران و صنعت نفت را در بردارد، شاهد باشیم .

مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت:ازهمه مردم گچساران که با دعای خیر خود و حمایت های بی دریغ هواداران و ورزش دوستان تاکنون تیم های ورزشی این باشگاه را تنها نگذاشدته اند، این بار نیز با یک حرکت خودجوش و مردمی در برگزاری هرچه بهتر و منظم تر این بازی مهم و تاثیر گذار در معرفی فرهنگ اصیل مردم پاک و با تعصب این منطقه، دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران را همراهی کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها