نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1395 - 19:33
در لیگ برتر واترپلو/
تساوی نفتی ها در استخر گچساران
در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه در گچساران به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز و از ساعت 15 در استخر مجموعه ورزشی نفت گچساران تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مقابل تیم نفت امیدیه با نتیجه 7 بر 7 مساوی دست پیدا کرد.

در این بازی حساس و نزدیک دو تیم با جدیت فراوان و با انگیزه بالا به آب زدند و تیم جوان و بومی نفت گچساران توانست تیم قدرتمند نفت امیدیه را که از چندین بازیکن ملی پوش بهره می برد متوقف کند.

در لحظات پایانی گیم سوم و در شرایطی که تیم نفت امیدیه با نتیجه 6 بر 7 پیش بود و بازی با حمله تیم نفت گچساران پی گیری می شد داوران این دیدار بدلایل نامعلومی بازی را متوقف کردند و خواستار خروج تماشاگران از مجموعه استخر شدند.

همین امر باعث توقف طولانی مدت بازی شد که این تصمیم بحث برانگیز داوران در لحظاتی که تماشاگران تنها مشغول تشویق تیم خود بودند باعث شد تا تیم حریف از این فرصت استفاده کند و خواستار اتمام بازی شود.

در ادامه با آرام شدن جو استخر و خروج تمامی تماشاگران از مجموعه استخر بازی با دستور داور در گیم چهارم و پایانی پیگیری شد و در این گیم شاگردان پژمان بارون زاده توانستند یک گل عقب ماندگی را جبران کنند و بازی را به مساوی تغییر بدهند.

حتی در یک دقیقه پایانی تیم نفت گچساران که توپ را دراختیار داشت فرصت حمله و دراختیار این تیم بود که درنهایت با دفاع خوب تیم نفت امیدیه این بازی با نتیجه 7 بر 7 مساوی به پایان رسید.

گفتنی است تیم واترپلو نفت و گاز گچساران با انجام سه بازی و کسب سه امتیاز در رده چهارم رده بندی قرار گرفت.

همچنین دیدار بعدی این تیم در هفته چهارم در تهران و در برابر تیم شهید نوفلاح تهران خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها