نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1395 - 18:30
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دهم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری اراک را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نتیجه پرگل 4 بر 0 تیم شهرداری اراک را شکست داد تا با روحیه و آمادگی بالایی به مصاف بازی حساس خود در جام حذفی مقابل فولاد خوزستان برود.

 تیم نفت و گاز گچساران در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و توانست با ارائه یک فوتبال تهاجمی و زیبا قدرت خود را بر حریف دیکته کند و با زدن یک گل در نیمه اول و همچنین سه گل دیگر در نیمه دوم به یک پیروزی شیرین دست یابد.

 

گل اول این دیدار را علی کرمی بازیکن خوش تکنیک نفتی ها از روی یک ضربه ایستگاهی و از فاصله 35 متری  وارد دروازه حریف کرد.

 

گل دوم در دقیقه 53 و باز هم با سماجت "علی کرمی" و اشتباه مدافع حریف درون دروازه شهرداری اراک جای گرفت.در دقیقه 76 ضربه ایستگاهی" هادی خنیفر" که از فاصله 25 متری زده شد با دفع ناقص دروازبان حریف و در شلوغی محوطه شش قدم تیم شهرداری اراک جلوی "کوشا بهایی پور" قرار گرفت و این مهاجم تکنیکی براحتی گل سوم را برای نفت وگاز گچساران به ثمر رساند.

گل چهارم در وقت های تلف شده این بازی و در شرایطی که تیم حریف شکست را پذیرفته بود "علی رعیت "بازیکن تازه وارد تیم نفت و گازگچساران  توانست از روی پاس عمقی محمد رضا مظاهری با جا گذاشتن مدافع حریف و در شرایطی تک به تک با دورازبان با ضربه فنی به گوشه دروازه گل چهارم این دیدار را به نام خود ثبت کند.

 

از نکات این دیدار می توان به بازی خوب و هماهنگ شاگردان داریوش یزدی اشاره کرد که بعد از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی توانستند با اختلاف گل زیاد حریف خود را از پیش رو بردارند.

 

همچنین بازیکنان بومی طلایی پوشان در این بازی نقش بسزایی در کسب این پیروزی خانگی ایفا کردند و سه گل از چهار گل این تیم توسط بازیکنان بومی به ثمر رسید و همینطور در امر گلسازی هم روز درخشانی را سپری کردند.

آرمان فرهمندیان دروازبان جوان و بومی تیم نفت و گاز گچساران در این بازی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا خیال کادرفنی تیم نفت وگاز گچساران را از دروازه راحت کند و نوید تدوام این موقعیت را در بازی های آینده دهد.

 

تیم نفت و گاز گچساران با ترکیب آرمان فرهمندیان ، عماد قاسمی ، اتابک نمازی ، سید فرید طالقانی ، سید ساسان شیرمردی ، نبی الله اسدی ٰ،عبدالهادی خنیفر ، علی کرمی ، مرتضی حیدری، کوشا بهایی پور و محمدرضا مظاهری به میدان رفتند.

تعویض های طلایی پوشان نفت وگاز گچساران بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه 17 اتابک نمازی بدلیل مصدومیت جای خود را به علی جهانگیری داد و دقیقه 77 عبدالهادی خنیفر جای خود را به علی رعیت داد و همچنین در دقیقه 81 همایون گراوند بجای کوشا بهایی پور واردزمین بازی شد.

 

حواشی این بازی :

هواداران تیم نفت و گاز گچساران توانستد بعد از حدود سه ماه در این بازی خانگی بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند و تا پایان تیم را مورد حمایت همه جانبه خود قرار دادند.

در اواسط نیمه اول این بازی هواداران تیم نفت گچساران با سر دادن شعار " پورحیدری روحت شاد"  یاد و خاطره اسطوره فوتبال کشورمان مرحوم منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

 

در بین دو نیمه این بازی از طرف امور ورزش نفت از پیشکسوت فوتبال شهرستان گچساران آقای بهادر طاهر زاده قدردانی شد.

 

اتابک نمازی مدافع باتجربه و ثابت تیم نفت و گاز گچساران در نیمه اول دچار مصدومیت شد و در شرایطی که این تیم در جام حذفی بازی حساسی در پیش دارد نبود احتمالی این مدافع می تواند برای نفتی های گچساران دردسرساز باشد.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی پرگل توانست با 18 امتیاز و تفاضل گل بهتر در پایان هفته دهم در جایگاه دوم گروه اول لیگ دسته دو قرار بگیرد.

 

همچنین دیدار بعدی این تیم در رقابتهای جام حذفی در روز پنج شنبه 27 آبان ماه در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم فولاد خورستان در ورزشگاه غدیر اهواز و به میزبانی تیم خوزستانی خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها