نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آبان 1395 - 18:55
رده بندی جام باشگا های هندبال آسیا/
شکست نفت و گاز گچساران برابر لخویای قطر
تیم هندبال نفت وگاز گچساران در دیدار رده بندی جام باشگاه های آسیا نتیجه را به لخویای قطر واگذار کرد و با کسب مقام چهارمی به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم هندبال نفت گچساران در این دیدار با تلاش فراوان و جدیت بالا نیمه اول را آغاز کرد و در یک جدال حساس و نفس گیر در پایان این نیمه با نتیجه 13 بر 12 و تنها با یک گل اختلاف از حریف قطری خود عقب افتاد.

 

در نیمه دوم تیم باتجربه لخویای قطر که از آغاز بازی از تمام بازیکنان خود برای پیروزی در این دیدار استفاده کرده بود توانست اختلاف خود را با تیم نفت وگاز گچساران زیاد کند و در نهایت این بازی با وجود تلاش ستودنی نفتی های گچساران با نتیجه 31 بر 21 به سود تیم لخویا قطر به پایان رسید تا شاگردان جوان و جویای نام مهران کیخایی با کسب عنوان چهارمی به کار خود در این دوره از رقابتها پایان دهند.

 

بی تردید تلاش مجموعه تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین حضور ابن تیم در رقابتهای جام باشگاه های آسیا ارزشمند و قابل ستایش است و این تیم با تعداد زیادی از بازیکنان جوان و بومی آینده درخشانی در پیش رو خواهد داشت.

 

گفتنی است دیدار فینال بین تیم های الجیش قطر و النور عربستان انجام خواهد شد تا تیم قهرمان نوزدهمین دوره رقابتها مشخص شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها