نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1395 - 13:18
درست است که امروز تانکی در زمین های سیراب به خون فهمیده ها در آذربایجان و کردستان و خوزستان و کربلای ایران ،طلاییه، نیست می خواهیم فهمی چون فهمیده داشته باشیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعید محمدی فعال دانشجویی-کاش فهمیده بودم ،تا نارنجک به کمر می بستم و زیر تانک می رفتم . گفتم:((زمانی فرا خواهد رسید که همه می گوییم:کاش فهمیده بودم ،تا نارنجک به کمر می بستم و زیر تانک می رفتم.)) شاید قبل از تولدش مشخص کرده بوند که باید رهبر شود،با اینکه سنش کم ،بدنش نحیف، قدش کوچک بود اعضای خانواده روی او حساب می کردند وبا نظر او کارها را انجام می دادند،با وجود سن کمش سرباز خمینی کبیر بود؛به قول پدر عزیزش :((حرف هیچ کس بجز امام را قبول نداشت.)) به مادر گفته بود:((مادرم !رادیو را بیست و چهار ساعته روشن بگذار تا ندای نائب امام زمان را بشنویم .

 

عکس هایی که از او به یاد مانده است،با انسان صحبت می کند،حرف می زند،سخنرانی می کند .انسان احساس می کند که عکس ها به او می گویند:اگر من حسین بودم و رفتم ؛غمی نیست ،باکی نیست ،اصلا بیخیال من شوید!اما راه مولای تشنه لبم حسین را ادامه دهید.

 

من یکی از سربازان امام حسینم که 13 سال سن داشتم و شربت شهادت گوارای وجودم شد،اما آیا اگر دستان بریده و چشمانِ تیر خورده شاهِ وفاداری ابوالفضل العباس ،اگر گلوی تیرسه شعبه خورده و خون به آسمان رفته و برنگشته ی علی اصغر شش ماهه؛ سربازان امام حسین نبودند،من الان سرباز امام خمینی می شدم؟آیا اگر هیهات منّا الذّله های امام حسین نبود،الان عالم را ذلت و ننگ فرا نگرفته بود؟

 

چشم های معصوم او ناله و زاری می کنند که اگر در عاشورا نبودم تا به ندای هل من ناصر ینصرنیِ امام حسین پاسخ بگویم ! به ندای فرزندش خمینی کبیر پاسخ می گویم که دارد همان فریاد را سر می دهد که آیا کسی هست مرا یاری کند؟را پاسخ می گویم و هر کجا که امام خمینی بگوید من می روم.

 

(نقل از مادر) دانش آموزان روزتان و روزمان مبارک باد.روزتان مبارک چون که خط شکنان و آموزندگان دین و دانش هستید و روزمان مبارک که همه از پیر و جوان ،زن و مرد،دختر و پسر ، بزرگ و کوچک می خواهیم این رهبر 13 ساله ی خود را اطاعت کنیم و برای دین و وطن و ناموس تلاش کنیم .

 

درست است که امروز تانکی در زمین های سیراب به خون فهمیده ها در آذربایجان و کردستان و خوزستان و کربلای ایران ،طلاییه، نیست می خواهیم فهمی چون فهمیده داشته باشیم . ما که فرزندان و دانش آموختگان مدرسه ی عدالت امام علی (ع)،هیهات منّا الذّله های عاشورای امام حسین (ع) و مدرسه ی علم امام صادق(ع) هستیم، باید برای هر چه سریعتر به وقوع پیوستن تمدن نوین اسلامی کوشش کنیم تا پرچم لا إله إلّا الله را در عالم برافرازیم و عالمیان بفهمندعدالت و برادری و برابری به طور مطلقش در پرتوعمل به فرامین محمد و آل محمد و پرچمداری حضرت حجت (ارواحنا فداه )است .

 

اما بدانیم یکی از مقدمات حکومت نوین اسلامی ؛پیاده کردن و عمل کردن به تمام بندهای اقتصاد مقاومتی در جامعه است.اقتصاد مقاومتی است که می گوید :ای انسان آزاده عزت داشته باش ،آرامش داشته باش،رفاه داشته باش و از تحریم برای کمک کردن به مظلومان در عالم بیم نداشته باش .

 

اقتصاد مقاومتی است که باعث می شود هیچ خواهر و برادری از جهت مالی مشکل نداشته باشد و در مدرسه و دانشگاه و مؤسسه با امکانات دلخواه ثبت نام کنند و دغدغه 500 تومن کرایه تاکسی را نداشته باشند .

 

 اقتصاد مقاومتی است که باعث می شود دو موجود مقدس یعنی پدر و مادر برای ثبت نام فرزندشان یا معالجه ی خودشان ،دست و پای هیچ شخصی را نبوسند و اقصاد مقاومتی است که شغل نه تنها برای 5یا 10 میلیون نفر بلکه برای ده ها میلیون نفر شغل ایجاد می کند تا هیچ جوان با استعداد و نابغه ایرانی بدلیل نبود شغل به هزاران مشکل و گناه از قبیل افسردگی و دیر ازدواج کردن و... دچار نشود .

 

پس بیاییم دست به دست هم بدهیم و دست در دست یکدیگر با اتحاد و وحدت و همدلی اقتصاد مقاومتی را در جامعه ساری و جاری کنیم تا ناامیدی را از جامعه ریشه کن کنیم و جامعه ای سرشار از عشق و علاقه و محبت وفداکاری در پرتو اطاعت نائب امام زمان امام خامنه ای ،امام زمان و خداوند متعال داشته باشیم.

 

اما بدانیم که در این راه دشمنانی وجود دارند که عقل و تجربه ثابت کرده اند و می کنند هیچگاه از دشمنی شان با آرمان های الهیِ انقلابِ اسلامی دست برنخواهند داشت و از قبیل این دشمنان سران خوک صفت سه رژیم خبیث :آمریکا و اسرائیل و انگلیس که نه تنها از معاویه و یزید وشمر بدترند و دین آزاد مردی ندارند بلکه برخلاف درندگانی چون شیرو گرگ و پلنگ ؛در سیری و رفاه و آسایش و امنیت به شکار دینداران و آزادگان و آزادمردان می پردازند.

 

اما خطاب هایی به مولایمان صاحب الزمان (عج):آقای ما ،مولای ما ،امام ما،جان و روح ما،با تو امروز و هر روز عهد می بندیم ،سرباز خداوند وتو وامام خامنه ای تا زمانی که خون در سرخرگ ها و سیاهرگ ها و مویرگ های مغز و قلبمان جاریست ،بمانیم.اگر خدا بخواهد شاهد آن روزی باشیم که پرچم سیاه عزاداری اباعبدالله از دستان جانباز سید خراسانی ،امام خامنه ای به دستان گهر بار شما برسد.

 

آقایمان آیا زمین را ظلم و فساد فرانگرفته است که سالانه 33هزار نفر در آمریکا با تیراندازی کشته می شوندو آنها خود را مظهر مردم سالاری می دانند؟آیا زمین را ظلم وستم فرانگرفته که کسانی خود را مدیران عالم و بشریت می دانند ،اما جواز به هم جنس بازی می دهند؟

 

آیا زمین را ظلم و ستم فرانگرفته که کسانی در لباس پیامبر مهر و رحمت و نمونه ی بشریت محمد مصطفی (ص)جواز به قمه زنی می دهند؟ایا زمین را ظلم و ستم فرانگرفته که مدعیان صلح و میانه روی ،با خونخواران می خندند و از مادان مظلوم مسلمان در انگلیس و فرانسه دفاع نمی کنند؟

 

آیا زمین را ظلم و ستم فرانگرفته که ابلیس تک چشم ملعون و ابلیس صفتان از چرچیل گرفته تا کارتر،از رایس گرفته تا کلینتون ها ،از بنی صدر ها گرفته تا اشعث های زمان باید در کتاب ها تقدیس و تسبیح و تحمید شوند اما فهمیده ها از کتاب ها باید برداشته شوند و کودکان یمنی و سوری و افغانی به لطف و عشق و موهبت !!!سران کبر وغرور و خودخواهی و شیاطین پست مدرنیسم بر سر سفره ی غذا خون خواهر وبرادر چند ماهه و چند ساله خود را به تماشا بنشینند!!

 

 آقایمان برای مؤمنین و مسلمین و مظلومین ،از ژاپن گرفته تا آمریکا ،از روسیه گرفته تا استرالیا ،از سومالی گرفته تا هائیتی ،دعا کنید که شما را قبله ی گرفتاری های عالم می دانیم که شما نگهدارنده ی قبله ی خدا کعبه اید !؟؟

 

 آقایمان زنان و مردان ایران زمین دیار کاوه و کیان سلمان ،دیار بروجردی و خمینی و خامنه ای ،دیار رجایی و بهشتی و مطهری ،دیار چمران و دوران مهدی درخشان،را از دعا ها و عنایات و الطاف بیکران خود بیش از پیش بهره مند سازید ، دانش آموزان و جوانان و مردم ولایتمدار شهر گچساران ،بام نفتی ایران و جهان در راه دفاع از ولایت فقیه و ظهورتان نه تنها چاه های نفت را می دهند بلکه قطره قطره خونی را که در رگ هایشان جاری است ،نثار شما خواهند کرد. ((همه می گویند به تعجیل ظهورت صلوات/کاش این جمعه بگویند به تبریک ظهورت صلوات)) 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها