نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1395 - 17:15
جمعی از کارگران و پرسنل شرکت سابیر سد چم شیر بعلت عدم دریافت حقوق7 ماهه خود به نشانه اعتراض به فرودگاه گچساران رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از کارگران و پرسنل شرکت سابیر بعلت عدم دریافت حقوق7 ماهه خود به نشانه اعتراض به فرودگاه گچساران رفته بودند تا هنگام آمدن نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت از تهران در فرودگاه مشکلات خود را رو درو  با وی مطرح کنند.

براساس این گزارش تاجگردون درحالیکه معاون درمان وزیر بهداشت همراه وی بود به کارگران معترض سد و نیروگاه چم شیر گچساران عنوان کرده است بزودی مشکلات آنان را پیگیری خواهد کرد.

روزهای اخیر نیزجمعی از کارگران سد و نیرو گاه چم شیر بعلت پرداخت نشدن حقوق  هفت ماهه خود در جلوی فرمانداری گچساران تجمع کردند.

محمد حاجی آقاجانی  معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  در بدو ورود از بیمارستان شهید رجایی گچساران بازدید کردند.

بازدید از بیمارستان‌های نرگسی و سینا و همچنین بازدید از MRI گچساران از دیگر برنامه‌های معاون وزیر در این شهرستان بود.

بیمارستان زینبیه و بیمارستان بی‌بی حکیمه خاتون گچساران از دیگر پروژه‌هایی بود که معاون درمان وزیر بهداشت از آنها بازدید کرد.

در این سفر معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی استان و بخش‌های مختلف درمانی شهرستان‌‌های گچساران و بویراحمد بازدید کرد.

دکتر آقاجانی در ادامه سفر یک روزه خود، از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج، کلینیک ۵ طبقه یاسوج، بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) و دستگاه امحاء زباله و بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدیدکرد.

IMG_20161102_135940IMG_20161102_135954IMG_20161102_140042IMG_20161102_140133

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها