نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1395 - 12:26
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور درگچساران گفت:ترویج فرهنگ اقامه نماز بدون تردید سبب کنترل آسیب‌های اجتماعی نیز موجب کاهش جرائم در جامعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمود مظفر پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس استانی نماز که در گچساران برگزار شد،گفت: نماز تأثیر بسیاری بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر نماز در شرایط خاص خود ادا شود تأثیرات خاص خود را می‌گذارد، گفت: نماز اگر در اول وقت و در مساجد و حسینیه‌ها اقامه شود، تأثیرات بسیاری برجای می‌گذارد.

 

 قائم مقام ستاد اقامه نماز افزود: اگر این کارها را انجام دهیم آن وقت می‌توانیم آسیب‌های اجتماعی که در جامعه بوده مانند طلاق، اعتیاد، جرم و بد اخلاقی‌ها را کاهش دهیم.

 

مظفر با بیان اینکه نماز حداقل آن دوری از فساد و بی اخلاقی‌ها و حداکثر آن نزدیکی به خداوند است،گفت: نماز اثر بازدارندگی بسیاری دارد و باید همه به ویژه نوجوانان و جوانان را به سمت نماز بکشانیم.

 

 وی با اشاره به اینکه نماز در رفتار انسان بسیار تأثیر دارد، افزود: نماز سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز جرائم مختلف در جامعه می‌شود و از اولویت‌های جامعه باید کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

 

 قائم مقام ستاد اقامه نماز با تأکید بر اینکه ترویج نماز سبب کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود، افزود: اگر نماز را اولویت قرار دهیم به راحتی می‌توانیم آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش دهیم.

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها