نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آبان 1395 - 9:26
ای کاش آقای دکتر رحیمی عملکرد خود را در توسعه کمی و کیفی دانشگاه یاسوج در دوران مدیریت خود را شفاف بیان می کرد تادکتر تاجگردون نماینده محترم گچساران و باشت در مصاحبه خود بیان نکند " مسئولان دانشگاه یاسوج تنبل هستند".

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون 15 مهر امسال در حاشیه نشست برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و به کاهلی و تنبلی مسئولان دانشگاه یاسوج اشاره کرد.اینجا (کلیک کنید)

امیر عباس بهزادی با اشاره به این موضوع با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری نوشت: وقتی دکتر اردوان ارژنگ رئیس سابق دانشگاه یاسوج با حکم شبانه توفیقی؛ سرپرست  آن موقع وزارت علوم برکنار شد گمان هم نمی کرد اقداماتی که در زمان مسئولیتش  انجام شده را مدیران بعدی به نام خودشان مصادره خواهند کرد.

شب برکناری دکتر ارژنگ عده ای تیتر زدند که "دانشگاه یاسوج آزاد شد ". حال دیر زمانی نیست که  همان رسانه ها  به پوشش صحبت های رئیس جدید دانشگاه یاسوج از رتبه برتر دانشگاه در حوزه پژوهش و تعداد دانشجو  را پوشش داده ، بدون آنکه بیان کنند دست یابی به این جایگاه محصول تلاش های ریاست قبلی دانشگاه و جذب اعضای هئیت علمی و تاسیس رشته های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه یاسوج بوده است.

بی شک کسب رتبه پژوهشی برتر به تعداد اعضای هئیت علمی و دانشجو درتحصیلات تکمیلی بر می گردد و سخنان دکتر رحیمی بیشتر به گونه ای است که انگار رتبه به دست آمده فقط محصول تلاش ایشان است.

ای کاش آقای دکتر رحیمی عملکرد خود را در توسعه کمی و کیفی دانشگاه یاسوج در دوران مدیریتش شفاف بیان می کرد تا دکتر تاجگردون نماینده محترم گچساران و باشت در مصاحبه خود بیان نکند " مسئولان دانشگاه یاسوج تنبل هستند".

کاش مسئولان دانشگاه توضیحات جامعی در خصوص حاشیه هایی از قبیل افشای غیرقانونی اسامی بورسیه شدگان ،اخراج کارکنان قبلی و استخدام های جدید نیز بدهند.



در انتها برای تنویر افکار عمومی بخشی از عملکرد دانشگاه یاسوج در دولت نهم و دهم را که اخبار آن سالها در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد منتشر می شد را یاداوری می کنم:



1.    تاسیس وراه اندازی دانشکده ادبیات، دانشگاه یاسوج

2.    تاسیس وراه اندازی دانشکده صنعت نفت گچساران ، دانشگاه یاسوج

3.    تاسیس وراه اندازی دانشکده صنعت و معدن چرام ، دانشگاه یاسوج

4.    تاسیس وراه اندازی پردیس ،دانشگاه یاسوج با 20 رشته

5.    راه اندازی و تجهیزلابراتور زبان انگلیسی ،دانشگاه یاسوج

6.    راه اندازی و تاسیس مرکز محاسبات ، دانشگاه یاسوج

7.    راه اندازی  دهها رشته ارشد  و دکتری

8.   راه اندازی کتابخانه بزرگ دانشگاه ( مرحوم بهمن بیگی فعلی)

9.و ..........

لذا تنها می توان گفت مسئولان جدید دانشگاه یاسوج به جای مسائل حاشیه ای می توانند دانشگاه را در همه ابعاد رشد داده و از فرار نخبگان استانی جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها