نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آبان 1395 - 9:06
دو نفر با اسلحه کلاشینکف چند نفر دیگر را در لیکک مورد هدف قرار دادند که یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در درگیری خونین که ظهر امروز در جلوی دادگستری شهر لیکک رخ داد، دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژوی 405نقره ای که برای عدم شناسایی سرهای خود را پوشانده بودند، با اسلحه کلاشینکف چند نفر را به رگبار بستند که یک نفر کشته و دو نفر نیز زخمی شدند.

یک منبع آگاه با بیان اینکه مصدومان حادثه ظهرِ امروز، از اهالی شهرستان باغملک بودند، افزود: این افراد برای پیگیری یک پرونده قضایی به دادگستری بهمئی مراجعه کردند که تحت تعقیب افراد مسلح بودند.

 

این مقام آگاه گفت: متاسفانه در این درگیری خونین " صفر محسنی " که از شهروندان بهمئی بوده و به صورت اتفاقی با مصدومان دیداری داشت، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

 

وی تصریح کرد: "محمد محمدی حسنی" و "علی حسین محمدی خواه"، مصدومان حادثه امروز بودند که از ناحیه پا و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

 

این منبع آگاه گفت: ضاربان مسلح در این درگیری به سرعت محل حادثه را به مقصد نامعلوم ترک کرده بودند که در مسیر جایزان به رامهرمز بعد از شناسایی توسط ماموران نیروی انتظامی و تعقیب و گریز و تصادف خودرو، راننده ماشین پژو در دم جان باخت و دو نفر سرنشین دیگر همچنان متواری و مورد تعقیب ماموران قانون می باشند.

 

براساس این گزارش هیچکدام از شهروندان بهمئی نقشی در شکل گیری این درگیری نداشته و همانطور که در متن خبر آمده است، طرفین حادثه از شهرستان باغملک جهت پیگیری امور قضایی به شهرستان آمدند و شواهد حاکی از ارتباط این حادثه با حوادث خونین شهرستان باغملک است.

 

در درگیری‌ روزهای اخیر در شهرستان باغملک متأسفانه یکی از افراد طایفه محمد موسی توسط طایفه مهمدی در ارتفاعات از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم فوت کرد.

 

لیکک در 270 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

منبع:آوای ماغر

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها