نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1395 - 1:46
سفیر ایران در اردن روز گذشته در اردوی تیم هندبال نفت وگازگچساران حاضر شد و با اعضای این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، پس از دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و الجیش قطر در رقابت های جام باشگاه های آسیا سفیر ایران در اردن به محل اقامت این تیم در شهر امان آمد تا از نزدیک در جریان برنامه های این تیم قرار گیرد.

 

 

در این دیدار مجتبی فردوسی پور سفیر ایران در اردن گفت: حضور یک تیم شهرستانی در سطح جام باشگاه های آسیا موجب افتخار ورزش کشور است وکسب  نتایج قابل قبول در این دوبازی توسط تیم نفت و گاز گچساران مقابل تیم های قدرتمند آسیا که همگی از ترکیب بازیکنان حاضر در لیگ های اروپایی بهره می برند نشان از پتانسیل این تیم برای کسب بهترین عنوان در این رقابت ها است.

وی افزود: باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمت بالایی که دارد و واقع شدن در یک شهرستان کم جمعیت اما با پتانسیل بالای ورزشی افتخار بزرگی برای کشور ایران است.

فردوسی پور بیان کرد: برای بالابردن روحیه ورزشکاران از کلیه کارکنان سفارت و ایرانی های مقیم در اردن دعوت می کنیم در بازی روز سه شنبه مقابل نماینده اردن در سالن محل مسابقه حاضر شده و تیم نفت و گاز گچساران را به عنوان تنها نماینده هندبال کشور در مسابقات جام باشگاه های آسیا تشویق نمایند.

 تیم هندبال نفت وگاز گچساران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا در دیدار نخست خود برابر الجزیره امارات به یک تساوی ارزشمند دست یافت و در دیدار دوم خود مغلوب تیم الجیش قطر شد.تیم نفت و گاز گچساران در سومین دیدار خود 11 آبان ماه جاری به مصاف تیم الاهلی اردن می رود.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا از 8 تا 15 آبان در شهر امان پایتخت اردن برگزار می شود وتیم هندبال نفت و گاز گچساران در گروهA  این رقابت ها با تیم های الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر هم گروه است.

 

در گروه این دوره از رقابت ها نیز تیم های لخویا قطر ،الاهلی بحرین ،اهلی سداب عمان و النور عربستان حضور دارند.

 

در دوره قبل مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا تیم لخویا قطر به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها