نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1395 - 16:37
رقابت های جام باشگا های آسیا/
شکست هندبال نفت وگاز گچساران برابر الجیش قطر
تیم نفت و گاز گچساران عصر امروز در ادامه مسابقات هندبال باشگاه های آسیا و در دومین بازی خود در این رقابتها به مصاف الجیش قطر رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم هندبال نفت و گاز گچساران ازساعت 14:30 به وقت ایران در کشور اردن به مصاف الجیش قطر رفت که نیمه اول این مسابقه با نتیجه 20 بر 15 به سود حریف قدرتمند قطری به پایان رسید و نیمه دوم هم علی رغم اینکه بازیکنان پرتلاش گچسارانی خوب ظاهر شدند ولی این نیمه را هم با نتیجه 17بر 13 به الجیش واگذار کردند واین دیدار در پایان با نتیجه 37 بر 28 به سود تیم قطری به پایان رسید .

 

این نتیجه درحالی رقم خورد که  دروازه بان تیم الجیش (دروازه بان اول تیم بارسولونا  اسپانیا ) در این دیدار یک دقیقه هم از زمین خارج نشد  و با چنگ و دندان  از دروازه تیم قطری دفاع می کرد.

 

الجیش در اولین مسابقه خود با با اختلاف 20 گل میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت.

 

نفت وگاز نیز در دیدار اول خود برابر الجزیره امارات به یک تساوی با ارزش دست یافته بود.

 

در پایان این دیدار دکتر ابو لیل مدیراجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا بارها در حین بازی و بعد از پایان مسابقه به تحسین بازیکنان ایرانی پرداخت.

 

تیم قطری همانند تیم الجزیره امارات در این دیدار از چند بازیکن سوئدی و کرواتی و اروپایی که از بهترین های هندبال جهان هستند  استفاده می کرد و این درحالی بود که تیم هندبال نفت و گاز گچساران نماینده کشورمان با بازیکنان کاملا ایرانی برای اولین بار در این رقابتها شرکت می کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها