نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1395 - 16:36
امام جمعه گچساران گفت:روز یوم‌الله 13 آبان‌ماه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سال به سال باید این مراسمات با شکوه‌تر برگزار شود و این کار با همکاری ادارات و مردم شهرستان گچساران میسر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران گفت:به ایام حزن‌انگیز اربعین امام حسین علیه السلام و یاران وفادارش نزدیک می‌شویم وهمه ما در برپایی موکب در گچساران وظیفه داریم و تا آنجایی که بتوانیم در این امر مهم شرکت خواهیم داشت.

 

وی افزود:ما به صورت لحظه‌ای مورد هجمه دشمنان قرار گرفته‌ایم و انسان عاقل نباید یک لحظه از دشمن غافل شود، همچنین دشمن همیشه تلاش می‌کند که یک فرصت پیدا کرده تا ضربه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

 

حجازی گفت: نظام اسلامی در اوج عزت و سربلندی ملت مومن و انقلابی خودحتی یک لحظه از فتنه دشمنان غافل نبوده است و این باعث شده که حسادت و کینه توزی های دشمنان نسبت  به ملت اسلامی ایران برانگیخته شود.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی و ماهواره‌ها و تبلیغات غلط، سعی در به  بیراهه کشاندن جوانان ما را دارد و از این طریق می خواهد به بنیان خانواده‌ها و جوانان این ملت ضربه وارد کند، به فرموده امام(ره) و رهبری دشمن همچوگرگی بوده که در لباس میش قرار گرفته است و جوانان باید هوشیار باشند که دشمن از این طریق وارد نشود و به انها ضربه نزند.

 

وی افزود: اگر جوانان ما و ملت اسلامی در روزهای نخست انقلاب عقب‌نشینی می‌کردند دشمن در حال حاضر از ما جلوتر بود و اگر در موارد هسته‌ای عقب‌نشینی کنیم دشمن جلوتر می‌آید لذا دشمن می‌خواهد ما برده و فرمانبردار آنها باشیم.

 

حجازی اظهارکرد: امام حسین(ع) می‌فرمایند: اگر انسان بخواهد بمیرد باید با سربلندی بمیرد، لذا همیشه و در همه وقت باید روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کنیم.

 

امام جمعه گچساران گفت:جریان استکبارستیزی مقطع ندارد تا به اتمام برسد، در آیات قرآن کریم کلمه مرگ بسیار تکرار شده منظور از مرگ، مرگ استکبار است و لذا روز  یوم‌الله 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که سال به سال باید این مراسمات با  شکوه‌تر برگزار شود و این کار با همکاری ادارات و مردم  گچساران میسر خواهد شد.

 

وی افزود: حضور پرشور مردم و ادارات و نهادهای دولتی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان‌ماه بار دیگر کینه و نفرت دشمنان از نظام اسلامی را برمی‌انگیزد.

 

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها