نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آبان 1395 - 15:00
تیم هندبال نفت وگاز گچساران در جام باشگاه های آسیا/
مرحله بعدی صعود کنیم شاهکار کرده ایم
سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت:بازیکنانم در این مدت تمرینات فشرده و سختی را پشت سرگذاشتندو از آمادگی خوبی برای حضور در این رقابت ها برخوردارهستند و در گروه خود شرایط نسبتا بهتری خواهیم داشت که امیدواریم به مرحله بعد این رقابت ها صعود کنیم که دراین صورت شاهکار کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهران کیخایی سرمربی هندبال نفت وگاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیمش دراردن گفت: به هر حال تیم نفت وگاز گچساران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران کار بسیار سختی در مسابقات اردن پیش رو داردو نیز امیدواریم که بازی های خوبی در این رقابت ها انجام دهیم ونماینده خوبی برای هندبال کشورمان در رقابت های جام باشگاه های آسیا باشیم.

 

 وی افزود:تیم ما برخلاف سایر رقبای نامدار خود اولین تجربه خودش در جام باشگاهای آسیا را تجربه خواهد کرد و نفت و گاز گچساران یک تیم  بسیار جوان و همراه با بازیکنان بومی است.

 

کیخایی اظهارکرد:بازیکنانم در این مدت تمرینات فشرده و سختی را پشت سرگذاشتندو از آمادگی خوبی برای حضور در این رقابت ها برخوردارهستند، با انصراف یکی از تیمهای حاضر در این رقابتها قرعه کشی مجدد انجام شد و در گروه خود شرایط نسبتا بهتری خواهیم داشت که امیدواریم به مرحله بعد این رقابت ها صعود کنیم که دراین صورت شاهکار کرده ایم.

 

سرمربی نفت وگاز گچساران تصریح کرد:تیم نفت وگاز برای حضور هر چه مقتدرتر در این رقابت ها سه بازیکن ملی پوش ازجمله حیدری راد دروازه بان تیم فولاد، یوسف نژاد و مهدی موسوی را به صورت قرضی نیز به کار خواهد گرفت.

 

وی گفت:متاسفانه کیانوش پالاد دروازبان تیم ما بدلیل تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مجوز خروج از کشور را نتوانست دریافت کند و این موضوع تا حدودی به ضرر تیم نفت وگاز شدکه البته چند جلسه تمرینی با دروازبان و بازیکنان جدید جهت هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان در این خصوص برگزار کردیم.

 

کیخایی درادامه افزود: "فرامرزمی آبادی" به عنوان نماینده فدراسیون هندبال کشورمان تیم نفت و گاز گچساران را در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا نیز همراهی خواهد کرد.

 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد:امیدواریم بازیهای خوبی در رقابت های جام باشگاه های آسیا در اردن از  خود به نمایش بگذاریم تا ضمن دفاع از نام هندبال کشورمان نیز تیم نفت و گاز گچساران را در سطح بین المللی به همه تیم ها معرفی کنیم

 

گفتنی است نوزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان از ۸ تا ۱۵ آبان ماه در اردن برگزار می شودو تیم هندبال نفت و گاز گچساران در اولین دیدار خود در این رقابتها به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت.

گروه بندی مسابقات هندبال باشگاه های آسیا به شرح زیر می باشد:

گروه A

الاهلی اردن، نفت و گاز گچساران ، الجزیره امارات و الجیش قطر

گروه B

لخویا قطر (قهرمان دوره قبل)، الاهلی بحرین، النور عربستان و اهلی سداب عمان

همچنین برنامه دیدارهای تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا به شرح زیر است:
  

نفت و گاز گچساران – الجزیره امارات 8 آبان

نفت و گاز گچساران – الجیش قطر 9 آبان

نفت و گاز گچساران – الاهلی اردن 11 آبان

 انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها