نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آبان 1395 - 18:48
با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران مسئولان برگزارکننده مسابقات تدابیر امنیتی ویژه‌ای نسبت به بازی قبل در نظر گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، فولاد  و استقلال در چارچوبی دیداری از هفته دهم فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.



*تاکنون حدود 4 هزار هوادار درون ورزشگاه حضور پیدا کردند که اکثر آنها هواداران تیم استقلال هستند.



*سیستم رادیویی که برای داوران تهیه شده قبل از بازی از سوی محسن ترکی و دستیارانش تست شد.



*با توجه به اتفاقاتی که در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته قبل رخ داد و از سوی هواداران به یکدیگر سنگ‌پرانی شد تدابیر امنیتی بیشتری نسبت به دیدار قبلی در این مسابقه اتخاذ شده است.



*بین هواداران دو تیم سکویی خالی قرار داده شده و فعلا هیچ کسی اجازه ورود به آن قسمت را ندارد.



*همچنین در مقابل در بازرسی بیشتری صورت می‌گیرد و حتی خبرنگارانی که قصد ورود به ورزشگاه داشتند هم مورد بازرسی قرار می‌گرفتند.



*هواداران فولاد علیه هواداران حریف شعار سر دادند و هواداران استقلال هم لحظاتی علیه پرسپولیس شعار سر دادند.



*تعدادی از هواداران استقلال در قسمت طبقه دوم ورزشگاه حضور پیدا کردند.



*هواداران استقلال با تشویق تیم قشقایی برای هواداران پرسپولیس کری‌خوانی کردند.



*بنرهایی از علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی مقابل سکوها نصب شده و همچنین بنری از ناصر حجازی روی سکوها قرار داده شده است.

* قبل از شروع بازی پرچم‌هایی در اختیار هواداران فولاد خوزستان قرار داده می‌شد که این مساله باعث هرج و مرج روی سکوها شد همچنین تعدادی از هواداران فولاد خوزستان با ماموران برقراری امنیت روی سکوها دچار اختلاف شدند. 

* مهدی رحمتی از استقلال و وحید طالب‌لو از فولاد خوزستان اولین بازیکنانی بودند که وارد زمین شدند تا بدن‌های خود را گرم کنند.

* طالب‌لو دروازه‌بان فولاد که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد از سوی هواداران استقلال به شدت مورد تشویق قرار گرفت و به سمت آنها رفت. همچنین اسماعیل شریفات دیگر بازیکن فولاد هم با برخورد گرم هواداران استقلال روبرو شد.

* ارنست مهاجم فولاد که هنوز شرایط بازی برای فولاد را پیدا نکرده است با پرچم این تیم در حالی که لباس غیرورزشی بر تن داشت در کنار زمین حاضر شد و مورد تشویق هواداران فولاد قرار گرفت.

* هواداران استقلال در چند مقطع شروع به تشویق علیرضا منصوریان سرمربی تیمشان کردند که این مساله با سر و صدای هواداران فولاد و اعتراض آنها همراه شد.

* هواداران فولاد در چند مقطع علیه هواداران تهرانی استقلال شعار سر دادند.

* بختیار رحمانی کاپیتان اسبق فولاد که در استقلال حضور دارد با برخورد بی‌تفاوت هواداران فولاد روبرو شد.

* تک تک بازیکنان فولاد و استقلال از سوی هوادارانشان مورد تشویق قرار گرفتند.

* هیچ کدام از سرمربیان استقلال و فولاد هنگام گردم کردن کنار زمین حاضر نشدند.

* تا به این لحظه بیش از 10 درصد ورزشگاه که حق قانونی تیم میهمان است در اختیار استقلال قرار داده شده است.

* پوریا غفوری که از مشکل مصدومیت رنج می‌برد در لیست بازیکنان ذخیره استقلال قرار دارد.

* بنری از سوی هواداران فولاد که تصویر وحید طالب‌لو روی آن قرار دارد در ورزشگاه نصب شده است.

*سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال قبل از شروع بازی با یکی از افراد معلول کنار زمین عکس یادگاری گرفت.

*نصرالله عبداللهی هنگامی که بازیکنان مشغول گرم کردن بدن‌هایشان بودند دو فردی که از سکوهای روبه‌‌روی جایگاه مشغول لیزراندازی بودند را به مأموران نیروی انتظامی نشان داد و خواهان دستگیری آنها شد.

*بازیکنان دو تیم با چند بنر که یکی از آنها شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت می‌گفت و دیگری یادبود شهید علی‌محمد قربانی و یکی از شهیدان تفحص بود وارد زمین شدند.

*در مراسم‌های تشریفاتی قبل از شروع بازی مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال و وحید طالب‌لو دروازه‌بان فولاد که سال گذشته با یکدیگر همبازی بودند به یکدیگر دست دادند.

*اسماعیل شریفات و وحید طالب‌لو و حمید بوحمدان سمت نیمکت استقلال رفتند و با علیرضا منصوریان و سایر نیمکت‌نشینان خوش و بش کردند. همچنین طالب‌لو از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت که وی به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

*بختیار رحماتی کاپیتان سابق فولاد به همراه کاوه رضایی و جابر انصاری دو تن دیگر از بازیکنان استقلال به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند.

*نعیم سعداوی طبق رسم معمول فوتبال ایران قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم میهمان رفت و با اعضای آن خوش و بش کرد.

*تا به این لحظه بیش از 20 هزار هوادار درون ورزشگاه حضور دارند.

*علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که طی چند سال اخیر در شهر اهواز مورد فحاشی قرار می‌گیرد امروز با رفتار ملایم‌تر هواداران اهوازی روبه‌رو شد اما در چند لحظه هم مورد فحاشی قرار گرفت.

 

 
ادامه دارد... 
 
 
 
 
 
 
منبع: فارس

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها