نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آبان 1395 - 14:53
تیم فوتبال شهباز نوژان البرز به دلایل نامعلوم و همچنین بدون اعلام قبلی از حضور در گچساران انصراف داد و این مسئله خبر خوشایندی برای هواداران پرشور نفتی های گچساران نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهباز نوژان البرزکه قرار بود از ساعت 14:45 روز دوشنبه 3 آبان همزمان با سایر دیدارهای این هفته در ورزشگاه شهدای نفت و به میزبانی نفتی ها انجام شود بدلیل عدم حضور تیم شهباز نوژان البرز ،انجام این دیدار لغو و براساس قانون تیم نفت وگاز گچساران پیروز این بازی شد.

 

با وجود اینکه تیم داوری و نماینده فدراسیون و ناظر داوری برای قضاوت این دیدار خود را به گچساران رسانده بودند اما تیم شهباز نوژان البرز به دلایل نامعلوم و همچنین بدون اعلام قبلی از حضور در گچساران انصراف داد تا نفتی ها گچساران هر سه امتیاز این دیدار را بدست بیاورد.

 

تیم شهباز نوژان البرز و در هفته های گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده است بطوریکه که در پایان هفته هفتم با کسب تنها سه امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه اول لیگ دسته دو قرار گرفته است.

 

عدم حضور تیم شهباز نوژان البرز خبر خوشایندی برای هواداران پرشور نفتی های گچساران نبود بدلیل اینکه بعد از اتمام سه جلسه محرومیت هواداران این تیم از حضور در ورزشگاه ، این بازی خانگی اولین دیداری این فصل بود که هوادران طلایی پوشان نفت می توانستند از نزدیک بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند.

 

بر این اساس تیم نفت و گاز گچساران بدون انجام این بازی سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته های خود اضافه کرد تا بعد از انجام دیدارهای این گروه جایگاه این تیم در پایان هفته هشتم مشخص شود.

 

گفتنی است دیدار بعدی تیم نفت و گاز گچساران بازی معوقه این تیم از هفته دوم در روز شنبه 8 آبان ماه در تهران میهمان تیم شهر باران تهران خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها