نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مهر 1395 - 20:21
همزمان با آغاز آتش‌بس حلب در صبح امروز پنجشنبه، جنگنده‌های ترکیه به مواضع «کمیته‌های مردمی حمایت از کردهای سوریه» در شمال سوریه حمله کردند و ما بین 160 تا 200نفر را کشتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آتش‌بس حلب از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه  آغاز شد.



بر اساس گزارش وبگاه «روسیا الیوم»، وزارت دفاع روسیه امروز پنجشنبه از آغاز اجرایی شدن این آتش‌بس از ساعت 8 تا 19 خبر داد.



در این بیانیه آمده است: وزارت دفاع روسیه بر این آتش‌بس نظارت مستقیم دارد و تصاویر را  از طریق دوربین‌هایی که در «جبل الزرزور، الخالدیه، حی النصاری، فرودگاه نیرب» کار گذاشته شده، دریافت خواهد کرد، علاوه اینکه تصاویری از طریق پهپادها در دیگر مناطق حلب ثبت می‌شود.



وزارت دفاع روسیه اعلام کرد قصد دارد دوربین‌های بیشتری در دیگر مناطق با هدف شفافیت بیشتر ابتزام به این آتش‌بس نصب کند.



شبکه المیادین از نقض آتش‌بس در ساعات اولیه  توسط جبهه‌النصره خبر داد و نوشت تک‌تیراندازهای النصره و احرار‌الشام گذرگاه‌های ویژه خروج افراد مسلح از منطقه‌های شرقی حلب را هدف قرار دادند.



خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» از خروج تعدادی از افراد مسلح (بدون سلاح‌هایشان) و نیز تعدادی از مجروحان، بیماران و افزاد مسلح از شرق حلب و از مسیرهای امن اتخاذ شده ویژه این این امر خبر داد.



سانا هم‌چنین اعلام کرد تروریست‌ها گذرگاه «بستان القصر» را با خمپاره هدف قر ار دادند.



حمله جنگنده‌های ترکیه به مناطقی در شمال سوریه



از سوی دیگر خبرگزاری رویترز نوشت : ارتش ترکیه اهدافی متعلق به «کمیته های مردمی حمایت از کردهای سوریه» در شمال سوریه را بمباران کرده و ما بین 160 تا 200 تن را کشته است.



ارتش ترکیه اعلام کرده 26 حمله هوایی علیه 18 هدف در منطقه مورد نظر انجام داده است.
 
 
 
منبع: فارس
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها