نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مهر 1395 - 16:59

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از روز چهارشنبه 28 مهر 95 رقابت های لیگ برتر واترپلو با حضور هشت تیم آغاز می شود و تیم واترپلو نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها به مصاف سایپا می رود.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درفصل جدید رقابت های لیگ برتر واترپلو هدف باشگاه سرمایه گذاری روی بازیکنان بومی و پرورش استعدادهای منطقه بوده و با جذب 90 درصدبازیکن بومی و شرکتی با ترکیبی کاملا جدید در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

پژمان بارون زاده افزود: بازیکنان واترپلو نفت و گاز گچساران هم قسم شده اند تا با نام علی خالدی تبار و برای شادی روح آن مرحوم حضور مقتدرانه ای در این رقابت ها داشته باشند.

بارون زاده یادآور شد: سال گذشته جوانترین تیم لیگ برتر بودیم و عملکرد خوبی نیز داشتیم و امیدواریم روز به روز بهتر شویم.

وی همچنین از دعوت دو ملی پوش تیم واترپلو کشورمان برای حضور در تیم واترپلو نفت و گاز گچساران خبرداد و افزود: این دوملی پوش تنها بازیکنان تقویتی این تیم بوده که جدیدا به تمرینات مااضافه شده اند.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران تصریح کرد: حضور پیمان اسدی و حسین خالدی تبار در اردوی تیم ملی واترپلو اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن نشان از پتانسیل بالای جوان واترپلوئیست این شهر دراین رشته ورزشی است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها