نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1395 - 20:10
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شیخ «نبیل قاووق» از جنایت‌های ائتلاف عربی عربستان سعودی در یمن به شدت انتقاد کرد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان شنبه (امروز) در واکنش به اقدامات غیر انسانی و حملات کورکورانه جنگنده‌های عربستان به یمن، اظهار داشت که محاصره یمن از طرف سعودی‌ها بدتر از محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی بوده و جنایت‌های این کشور در یمن وحشیانه‌تر از جنایت‌های رژیم اشغال گر قدس علیه مردم فلسطین است.



رسانه‌های یمنی عصر امروز از حملات جنگنده‌های عربستان به مراسم ختمی در پایتخت این کشور خبر دادند که تا این لحظه بیش از 160 نفر کشته و زخمی شده‌اند.



به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، شیخ قاووق تأکید کرد که دستان مقامات عربستان به خون مردم سوریه، عراق و یمن آغشته شده و و اگر بخواهد تمامی پول‌های روی زمین را برای شستن این خون‌ها و جنایت‌ها هزینه کند، موفق به این کار نخواهد شد.



معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به نقشه‌های استکبار جهانی و مزدوران آن در منطقه علیه محور مقاومت و حزب‌الله نیز اشاره کرد و گفت: «طرح تکفیری مورد حمایت عربستان، اسرائیل و آمریکا با هدف ضربه زدن به مقاومت، تضعیف و محاصره آن بوده و دفاع نیروهای حزب‌الله در سوریه در حقیقت برای خنثی کردن این طرح شوم و حمایت لبنان از خطرات آن صورت می‌گیرد».



شیخ قاووف تصریح کرد: «پیروزی ما بر طرح تکفیری در سوریه همان پیروزی لبنان است، چرا که با این پیروزی لبنان خود را از خطر تروریست‌ها حفظ خواهد کرد.»
 
منبع: فارس
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها