نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1395 - 13:53
نماینده گچساران وباشت درمجلس گفت:نرخ بالای بیکاری درگچساران یکی از مشکلات این شهرستان بوده وحل مشکلات این شهرستان در گرو همکاری مسئولان و اجرا و عملیاتی کردن برنامه‌های اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، غلامرضا تاجگردون در جلسه شورای اداری  گچساران و باشت گفت: کهگیلویه و بویراحمد از نعمت‌های الهی بسیاری برخوردار بوده و مردمان این استان کاملا شیعه و معتقد به نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد ترکیب جمعی از نعمت‌ها، اقوام و نگاه‌های استراتژیک است و از نفت به عنوان مهمترین ذخیره معیشتی تا مردم شیعه و دوستدار اهل بیت(ع) همه از ظرفیت‌های این استان است.

 

تاجگردون تصریح کرد: گچساران قلب تپنده ایران بوده و از منابع عظیم نفت و گاز برخوردار است و در اوج تحریم از این شهرستان نفت پمپاژ و صادر می‌شد تا رگه‌های کشور را زنده نگه داریم.

 

نماینده گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد: نرخ بالای بیکاری درگچساران یکی از مشکلات این شهرستان بوده وحل مشکلات این شهرستان را در گرو همکاری مسئولان و اجرا و عملیاتی کردن برنامه‌های اقتصادی است.

 

وی افزود: وقتی یک رئیس مجلس یا رئیس جمهور می‌خواهد تصمیم بگیرد باید طوری برای کشور تصمیم‌گیری کند که فرد مستضعف احساس آرامش کند.اگر برنامه‌هایی که مدنظر داریم مسئولان همکاری کنند، من رسما اعلام می‌کنم گچساران تا 6، 7 سال دیگر نیازی به اعتبارات عمرانی ندارد.

 

تاجگردون گفت:شهری که تا سه سال پیش 30 یا 40 درصد گاز رسانی شده بود امسال مفتخریم جشن سبز شدن استان را می‌گیریم، ضمن اینکه تمام روستاهای شهرستان راه آسفالت دارد و مشکل آب در حال حل شدن است و اگر برنامه‌های اقتصادی را اجرا کنیم مشکلات شهرستان حل می‌شود.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها